Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@22:44:11 GMT

جهاد اسلامی: به ماجراجویی دشمن پاسخ شدیدی می‌دهیم

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۶۹۳۹

جهاد اسلامی: به ماجراجویی دشمن پاسخ شدیدی می‌دهیم

گردان‌های سرایا السلام شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین با پذیرش مسئولیت حمله راکتی به شهرک‌های صهیونیست‌نشین، به تل آویو هشدار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، گردان‌های «سرایا السلام» شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین، امروز (دوشنبه) اعلام کرد که در پاسخ به شهادت دو عضو خود در سوریه، شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه را هدف حمله راکتی قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته وبگاه خبری وفا، بخش اطلاع‌رسانی سرایا القدس در بیانیه‌ای خبر داد که موج حملات به سمت شهرک‌های اطراف غزه ادامه دارد و آژیرهای خطر بار دیگر به صدا در آمده است.

در ادامه این بیانیه آمده است که گردان‌های سرایا القدس آماده مقابله با هرگونه تجاوزی است و «دشمن باید بداند که اگر به دنبال افزایش تنش است، ما نیز با قدرت و اقتدار پاسخ خواهیم داد.»

سرایا القدس همچنین مسئولیت حملات راکتی که ظهر امروز به سمت شهرک‌های اسرائیلی انجام شد را بر عهده گرفت و تأکید کرد که این حملات در پاسخ به شهادت «زیاد منصور» و «سلیم سلیم» در سوریه بود.

بخش اطلاع‌رسانی سرایا القدس در ادامه به نقل از رسانه‌های اسرائیلی از سقوط یک موشک در شهر صهیونیست‌نشین «اشدود» خبر داد.

نتانیاهو که صبح امروز غزه را تهدید کرده و گفته بود به دنبال جنگ نیست، بعد از ظهر امروز هشدار داد: «یا حماس راکت‌پراکنی را متوقف می‌کند یا ما وارد عمل می‌شویم».

تنش در غزه پس از آن افزایش یافت که «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین صبح امروز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد دو رزمنده این گروه به نام‌های «زیاد أحمد منصور» (۲۳ ساله) و «سلیم أحمد سلیم» (۲۴ ساله) در حمله هوایی صهیونیست‌ها در سوریه در شب گذشته به شهادت رسیدند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: فلسطین سوریه جهاد اسلامی تل آویو سرایا القدس جهاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۶۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، حجت الاسلام رحیم آبادی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بیرجند با اشاره به اینکه دشمنان ما با تمام توان برای ضربه به نظام و انقلاب به میدان آمده اند و این روز‌ها به دنبال ترویج بی حجابی در جامعه هستند گفت: مردم ایران اسلامی نماد عفت و پاکی هستند، اما برخی عناصر محدود به دنبال اجرای نقشه دشمن هستند که فرماندهی انتظامی کشور با توجه به حمایت قاطع مردم باید با افراد خاطی برخورد کند.


وی با اشاره به اینکه به لطف انقلاب اسلامی ایران بیداری اسلامی جهانی محقق شده است گفت:امروز با وجود جنگ رسانه‌ای دشمن، پرچم بیداری به دست دانشجویان آزادیخواه در دانشگاه‌های جهان بویژه آمریکا به اهتزار در آمده است و خون مظلومان غزه گریبان غرب را گرفته است که این خود زمینه‌ای برای نابودی مستکبران عالم است.


وی با اشاره به اینکه امروز باید همه در مسیر امام صادق (ع) قدم بر داریم گفت:باید همه درمسیر حاکمیت الهی و، اما زمان گام برداریم و ولی زمان خود و آرمانهایش را بشناسیم و در مقابل جریان نفوذ بایستیم.

دیگر خبرها

  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • طولانی بودن دوره تحصیل مضرات اجتماعی دارد
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • درگیری مرگبار نیروهای نظامی فلسطینی؛ فرمانده سرایا القدس ترور شد +تصویر
  • کشته شدن فرمانده نظامی سرایا القدس در درگیری با تشکیلات خودگردان (+عکس)
  • ترور فرمانده نظامی سرایا القدس به دست تشکیلات خودگردان (+عکس)
  • متن پیشنهادی اسرائیل برای توافق با حماس منتشر شد+ جزئیات/ حملات سنگین حزب‌الله و سرایا القدس به مواضع ارتش اسرائیل/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۵۶۸ نفر افزایش یافت
  • متن پیشنهادی اسرائیل برای توافق با حماس منتشر شد+ جزئیات/ حملات سنگین حزب‌الله و سرایا القدس به مواضع ارتش اسرائیل
  • تعرض تحریک‌آمیز شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی+ عکس