Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@09:53:08 GMT

آذری: برگزاری لیگ بازی با جان مردم است

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۷۴۰۰

آذری: برگزاری لیگ بازی با جان مردم است

مدیرعامل فولاد گفت که از عضویت برای هیئت رییسه فدراسیون فوتبال استعفا داده است.

به گزارش "ورزش سه"، سعید آذری در این باره گفت: استعفا دادم و می خواهم وقتم را روی فولاد بگذارم. می رویم دنبال اصلاح اساس نامه و به زودی امضای ١٠ عضو مجمع را تقدیم اعضا می کنیم. هر زمان اساس نامه اصلاح شد دوباره برای در اختیار گرفتن این پست های مدیریتی تلاش می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او در مورد اینکه فغانپور مدیر حقوقی فدراسیون فوتبال اعلام کرده که امکان اصلاح اساس نامه در مجمع پیش رو نیست هم گفت: ایشان که نمی تواند از این حرف ها بزند و اساس نامه این اختیار را به او نمی دهد. کاش خودش برود یک بار اساس نامه را بخواند و اینقدر راحت اظهار نظر نکند. مجمع باید در این باره بحث و تبادل نظر کند و ایشان حق اظهار نظر ندارد.

مدیرعامل فولاد در مورد برگزاری لیگ در شرایطی که ویروس کرونا شایع شده هم گفت: این بازی با جان مردم، بازیکنان و خبرنگاران است و مثل اینکه یک عده نمی خواهند متوجه شوند این ویروس چقدر جدی است. متاسفانه همه چیزمان به همه چیزمان می آید.

آذری در مورد اینکه گفته می شود انتخابات فدراسیون مهندسی شده خواهد بود هم گفت: اولا روز مهندس را تبریک می گویم و از این لفظ استفاده نکنید چون مهندسی شغل شریفی است. من می گویم این زد و بند و لابی های فوتبالی است که برای رسیدن به پست ریاست وجود دارد. البته من نمی گویم این اتفاق دارد رخ می دهد و فقط می گویم باید اعضای مجمع اتفاق های خوبی را رقم بزنند تا بعداً حسرت انتخابم را نخوریم.

 

او در پاسخ به این سوال که اگر مدیرعامل سپاهان بود آیا برابر پرسپولیس بازی می کرد یا نه هم گفت: هرموقع در این شرایط قرار گرفتم در این باره تصمیم گیری می کنم.

فولاد خوزستان سعید آذری (مدیرعامل)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان سعید آذری مدیرعامل اساس نامه هم گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۷۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد کامیون‌ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام گمرک ایران، تردد کامیون‌های حامل کالاهای صادراتی و ترانزیتی در مرز آستارا به دلیل نواقص ایجاد شده و خرابی باسکول‌های گمرک طرف مقابل (گمرک آستارای آذربایجان) با کندی مواجه شده است.

با توجه به مشکلات ایجاد شده در طرف آذری خروج کامیون‌ها از مرز آستارا به کندی انجام می‌شود و تعداد کامیون‌های خروجی کاهش یافته است.

طرف آذری قول داده است که ظرف امروز این مشکل حل شود و تردد کامیون‌ها از این گمرک مرزی به روال عادی برگردد.

کد خبر 6093008 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • تردد کامیون‌ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • افزایش سه برابری برگزاری مجامع الکترونیک در بازار سرمایه
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • اثرگذار بودن برگزاری نشست‌های اصفهان درتوسعه همکاری‌های تجاری
  • اثرگذار بودن برگزاری نشست‌ها درتوسعه همکاری‌های تجاری
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود