Web Analytics Made Easy - Statcounter

  رویداد۲۴ رضا جعفرزاده اظهار داشت: در مواقع حساس و مهمی، چون شیوع ویروس کرونا، نه سازمان هواپیمایی کشوری تصمیم گیر بلامنازع است و نه هیچ ایرلاینی اجازه پرواز پیدا می‌کند.

وی افزود: علی رغم صدور اطلاعیه‌های متعدد در خصوص تعلیق پرواز‌ها به چین و اینکه هیچ پرواز مسافری به آن کشور انجام نمی‌شود، بار‌ها شاهد مسائلی، چون ادامه پرواز‌های ایرلاین‌های ایرانی و اتهام ورود ویروس کرونا توسط این شرکت در فضای مجازی بوده‌ایم؛ حال آنکه به روشنی گفته شده است که پس از جلسه راهکار‌های پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و تصمیم در خصوص تعلیق پروازها، بر اساس تصمیم مسئولان، تکالیفی بر عهده سازمان هواپیمایی کشوری گذاشته شده که از جمله آن، بازگرداندن دانشجویان و اتباع ایرانی و انجام چند پرواز باری آن هم با تصمیم و نظارت وزارت بهداشت و با رعایت کلیه اقدامات پیشگیرانه بر اساس دستورالعمل و نظارت دقیق بهداشتی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بیشتر بخوانید: ورود کرونا توسط شرکت ماهان و سازمان هواپیمایی تکذیب شدسخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: اینکه در تعبیر و تفسیر‌ها و در بعضی فضا‌های رسانه‌ای، اهمیتی به بازگرداندن دانشجویان و اتباع ایرانی شده و این امر به کلی نادیده گرفته می‌شود، جای سوال دارد.

وی افزود: با اینکه اظهارنظر‌های پزشکی در حیطه وزارت بهداشت و تصمیمات آن مجموعه است؛ همانطور که مکرراً توصیه شده است برای دوری از قضاوت‌های نادرست، اخبار و اطلاعات را باید از منابع مربوطه دنبال کرده و لازم است تاکید شود ایرلاین‌های ایرانی تاکنون در چارچوب تصمیمات دولت و وزارت بهداشت و نهایتاً سازمان هواپیمایی کشوری عمل کرده‌اند و نظارت‌های صورت گرفته نیز بر اساس دستورالعمل‌های تعیین شده بوده است. لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000rRG خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سازمان هواپیمایی ویروس کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۷۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز

فخرالدین کشاورز مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس اظهار کرد: فرودگاه شهید دستغیب شیراز به عنوان نخستین فرودگاه دارای نظامنامه جامع فرودگاهی منطبق با پارت ADR و مقررات اجرایی آن، گواهینامه فرودگاهی دریافت می‌کند.

او گفت: این گواهینامه، فردا پنجم اردیبهشت ماه توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی و جمعی از مقامات استانی و فعالان حوزه هوانوردی در محل فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز اعطا خواهد شد.

کشاورز بیان کرد: فرودگاه شیراز، پس از طی فرایند‌های مختلف تدوین نظامنامه، دستورالعمل‌های عملیاتی، برگزاری کلاس‌های آموزشی، انجام ممیز‌های متعدد و رفع یافته‌های غیراستاندارد موفق به اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری شده است.

او ادامه داد: این فرایند با همکاری کامل و سازنده دفتر مقررات فرودگاهی، پست مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و مدیریت ایمنی شرکت و دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی سازمان با موفقیت انجام شده است.

اخذ گواهینامه فرودگاهی که در زمره شاخص‌های توسعه خدمات و ارتقای ایمنی هوانوردی از منظر سازمان جهانی هواپیمایی کشور (ایکائو) است، یکی از الزامات ملی و بین‌المللی است که شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بابد نسبت به اخذ آن در درجه اول برای فرودگاه‌های بین‌المللی اقدام کند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • محدودیت وزن وسایل در پرواز
  • فرودگاه بین المللی شیراز موفق به اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری شد
  • جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف هوایی محتاج هیچ کشوری نیست
  • نظام مسائل باید حلقه واسط در توانمندسازی بانوان باشد
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز
  • قیمت جت شخصی چند؟
  • خرید جت؛ جنجال بر سر یک قانون ۲۰ ساله!