Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرکان ملکان در گفتگو با برنا گفت، دو سال به صورت حرفه ای کار میکنم ، قبل از این دوسال چند سالی در زمینه یادگیری اطلاعات و فناوری اطلاعات ،امنیت صفحات مجازی و ساخت اپلیکیشن ،طراحی سایت اطلاعاتم را تکمیل کردم.

به گزارش خبرگزاری برنا، امروزه امنیت در فضای مجازی با توجه به رشد تکنولوژی و تجارت الکترونیک بسیاری از خدمات و امکاناتی که در دنیای مجازی فراهم شده است بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل سراغ آرکان ملکان امنیت گذار صفحات مجازی رفتیم.

در ابتدا خود را برای ما معرفی کنید؟

آرکان ملکان هستم ۲۴ ساله ، درشته کامپیوتر در دانشگاه شهید چمران تحصیل کردم و دارای مدارک بین المللی network + ,wireshark network security,call linux هستم

کار خود را از چه زمانی شروع کردید ؟

دو سال به صورت حرفه ای کار میکنم ، قبل از این دوسال چند سالی در زمینه یادگیری اطلاعات و فناوری اطلاعات ،امنیت صفحات مجازی و ساخت اپلیکیشن ،طراحی سایت اطلاعاتم را تکمیل کردم.

در این دوسال سختی های زیادی متحمل شدم که هر آدمی برای شروع هر کاری باید صبور باشد

الان هم که با شما در حال مصاحبه هستم مردم من را می شناسند به این علت که خدمات زیادی برای کشورم انجام دادم و از این بابت خیلی خوشحالم .

چه شد که شناخته شدی ؟

حدود چند ماه پیش مسابقات جهانی والیبال ، تیم ملی والیبال ایران و لهستان بازی داشتند که متاسفانه کاپیتان تیم ملی لهستان (میشل کوبیاک) در زمین به ایرانیان توهین کرد که من صفحه این فرد را بستم که اینکار من در رسانه بسیار سرو صدا کرد بعد از آن هم در پی شهادت سردار سلیمانی که کل ایران عزادار شدند تصمیم گرفتم با تیم (overlord) یک سری از سایتهای آمریکایی که معروف ترین آنها سایت دانشگاه هاروارد را بستیم و اسم تیم خودمان را آنجا ثبت کنیم .

در حال حاضر کجا مشغول به کار هستید؟

امنیت پیج های اینستاگرامی دو تیم لیگ برتری را دارم و با یک خانواده بزرگ و قوی به اسم (over lord ) که کار طراحی سایت و تبلیغات بیلبوردی سطح شهر و استان و در سوشال مدیا ،امنیت پیج ،و تولید محتوا مشغول به کار هستم .

چه هدفی در آینده دارید؟

در حال حاضر با تیم اور لرد روی پروژه نرم افزاری قوی کار میکنم که مطمئنا کل ایران از این نرم افزار استفاده میکنند.

صحبت آخر ؟

تا آخر عمرم برای این مردم تلاش میکنم تا بتوانند راحت و آسوده در فضای مجازی فعالیت کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صفحات مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۷۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در راستای تحقق اهداف وزارت صمت و مطابق برنامه زمانبندی ابلاغی کشوری مجوز عملیات اکتشافات و بهره برداری تعدادی از محدوده‌های اکتشافی و معدنی از طریق مزایده عمومی به دارندگان توان فنی و مالی لازم واگذار می‌شود.

عبدالحمید سرتیپی افزود: در مرحله نخست ۲۸۹ محدوده معدنی به مزایده عمومی گذاشته شده که متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات، دریافت اسناد و لیست موضوع مزایده به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ایران) به آدرس www.setadiran.ir مراجعه کنند.

سرتیپی اظهارکرد: تمامی اطلاعات، مدارک، اسناد و لیست معادن قابل واگذاری از طریق مزایده در سایت سازمان نیز بارگذاری شده است که متقاضیان می‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود را علاوه بر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در سایت سازمان صمت آذربایجان‌غربی نیز مشاهده کنند، اما شرکت در مزایده فقط از طریق سامانه تدارکات امکانپذیر خواهد بود.

دیگر خبرها

  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی
  • رصد صفحات فضای مجازی قم در قالب طرح نور /به ۱۵۰ نفر تذکر داده شد
  • جزئیاتی از حمله به سایت اتمی ایران و کنسولگری ایران در سوریه از زبان دبیر شورای عالی امنیت /۵ پیشنهاد به نشست سن پترزبورگ
  • تسهیلات کم‌ بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • تسهیلات کم‌بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • مدیران آذربایجان غربی اهتمام ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارند
  • شاید مهندس امنیت اطلاعات  
  • دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری | بیش از ۱ میلیون دنبال‌کننده در صفحات مجازی متقلبان | خطر آسیب جدی در کمین داوطلبانی که فریب می‌خورند