Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از  وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، قاسم جلیلی نژاد مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان با اشاره به قطعی برق در برخی مناطق اطراف قطور گفت: دو سایت همراه اول در این مناطق به دلیل قطعی برق از مدار خارج شده بود که با برطرف شدن مشکل قطعی برق وارد مدار شدند و در حال حاضر ارتباطات منطقه پایدار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که برای دومین بار در منطقه حضور یافت بود، افزود: چهار سایت و دو مرکز در اثر وقوع زلزله قطع بود و در لحظات ابتدایی وقوع زلزله حجم ترافیک بالایی در شبکه‌های ارتباطی وجود داشت که در حال حاضر مناطق زلزله زده قطور، زرآباد و سایر روستاها هیچ مشکلی ندارد و ارتباطات به صورت عادی برقرار است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان غربی از هماهنگی با شرکت‌های ارتباطات زیرساخت، مخابرات، همراه اول و ایرانسل در مناطق زلزله‌زده خبر داد و گفت: با هماهنگی انجام‌شده، تیم‌های پشتیبانی این شرکت‌ها برای رسیدگی به مشکلات احتمالی در منطقه حضور دارند.

جلیلی نژاد ضمن حضور در جلسه مدیریت بحران در شهر قطور  آخرین وضعیت شبکه ارتباطی در حوزه تلفن همراه، ثابت و اینترنت را در مناطق اصلی زلزله‌زده استان آذربایجان غربی پایدار اعلام کرد و گفت: این زلزله 43 روستا را تحت تاثیر قرار داده است و تیم های فنی و ارزیابی اپراتورهای ارتباطی در نخستین ساعت به منطقه زلزله زده اعزام شده‌اند.

وی افزود: در حال حاضر در شهرستان خوی، شبکه های ارتباطی هیچ مشکلی ندارد و ارتباطات به صورت عادی برقرار است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارتباطات و فناوری اطلاعات مناطق زلزله زده پس لرزه زلزله زده زلزله زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۴۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم

به دنبال بارش باران و طغیان رودخانه‌ها در مسیر جاده دولت‌آباد ـ روداب غربی، راه ارتباطی به ۵۰ روستا مسدود شد. 

صادق دادالله‌پور معاون عمرانی و رئیس ستاد بحران بم با اشاره به اینکه به واسطه بارش باران و طغیان رودخانه‌ها در مسیر جاده دولت‌آباد ـ روداب غربی، راه ارتباطی ۵۰ روستا تا اطلاع ثانوی بسته است، گفت: تلاش ها برای بازگشایی این محور همچنان ادامه دارد.ن عمرانی و رئیس ستاد بحران بم با اشاره به اینکه به واسطه بارش باران و طغیان رودخانه‌ها در مسیر جاده دولت‌آباد ـ روداب غربی، راه ارتباطی ۵۰ روستا تا اطلاع ثانوی بسته است، گفت: تلاش ها برای بازگشایی این محور همچنان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • فردا ؛ قطعی برق درارومیه
  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان غربی علیه بیماری زنگ زرد غلات سم پاشی شد
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • قطعی گاز منطقه‌ای در رشت
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه