Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان  شهردار سنندج گفت: از تمامی پتانسیل لازم در راستای اطلاع رسانی و اقدامات لازم در خصوص پیشگیری از انتقال ویروس کرونا بهره خواهیم گرفت.

حشمت اله صیدی امروز(۵ اسفند) در دیدار به رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با هدف تعامل لازم در خصوص پیشگیری از ابتلا شهروندان به ویروس کرونا، اظهار کرد: متاسفانه شیوع ویروس کرونا موجی از نگرانی را در کشور به دنبال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اطلاع رسانی در خصوص رعایت موارد پیشگیرانه از سوی صدا و سیما و رسانه ها می تواند در کاهش شیوع این ویروس تاثیر گذار باشد.

شهردار سنندج بیان کرد: شهرداری به عنوان نهاد مردمی هم در این راستا موظف به برخی اقدامات است که در این راستا تمامی سازمان ها و مناطق مرتبط در این خصوص آمادگی لازم جهت اجرایی کردن طرح و برنامه های پیشگیرانه در این زمینه هستند.

صیدی افزود: از تمامی فضاهای تبلیغاتی سطح شهر  در راستای اطلاع رسانی اقدامات پیشگیرانه استفاده خواهیم کرد.

وی اعلام کرد: خوشبختانه از شب گذشته طرح شستشو و ضد عفونی کردن اتوبوس های درون شهری آغاز شده و هر شب این اقدام به صورت مداوم انجام خواهد شد.

شهردار سنندج ذکر کرد: در راستای حفظ سلامت شهروندان از هیچ هزینه ای دریغ نخواهیم کرد و با همکاری علوم پزشکی آمادگی لازم برای اطلاع رسانی موارد پیشگیرانه را داریم.

فرزین رضاعی رئیس علوم پزشکی استان کردستان هم بر اطلاع رسانی مدوام نکات پیشگیرانه تاکید کرد و گفت: در راستای جلوگیری از شیوع این ویروس تمامی دستگاه ها با بسیج امکانات تعامل و همکاری لازم را با هم داشته باشند.

وی بیان کرد: موارد پیشگیرانه تهیه شده و از طریق صدا و سیما و نصب بنر و پوستر در سطح شهر به شهروندان اطلاع رسانی شده است.

رئیس علوم پزشکی استان کردستان، عنوان کرد: رعایت نکات بهداشتی و همچنین توجه به توصیه های پزشکی یکی از مهم ترین راهکارهای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا است.

رضاعی از همکاری شهرداری سنندج در خصوص تعامل و همکاری در خصوص در اختیار گذاشتن فضاهای تبلیغی سطح شهر جهت اطلاع رسانی موارد پیشگیرانه  تقدیر کرد و گفت: امیدواریم با همکاری تمامی دستگاه ها و همچنین رعایت نکات بهداشتی بتوانیم در زمینه کنترل این ویروس موفق عمل کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس موارد پیشگیرانه اطلاع رسانی ویروس کرونا علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۸۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج ‌از آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سطح شهر خبر داد و گفت: پارک وانت‌های میوه‌فروش در معابر اصلی موجب ایجاد ترافیک و نارضایتی شهروندان شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سال‌هاست که معضل وانت بار‌های میوه فروش در خیابان‌های شهر سنندج علاوه بر نازیبا کردن چهره شهر، باعث ترافیک و حوادث رانندگی و گله‌مندی شهروندان شده است.

شهرداری سنندج سال گذشته چندین نقطه را برای مدتی کوتاه ویژه ساماندهی وانت‌بارها در نظر گرفت، ابتدا میوه‌فروشان از این طرح استقبال کردند اما پس از مدتی مجدداً در سایه عدم نظارت مسئولان متولی و استفاده غیرمجاز از معابر، به بهانه نبود درآمد و عدم خرید مردم، به محل‌های سابق خود از جمله بلوار 28 دی، بلوار آزادگان و مسیر بهاران بازگشتند و خیابان‌های سطح شهر را آشغال کردند.

 با افزایش گلایه‌های مردم و گزارشات و پیگیری‌های رسانه‌ای از معضلِ وجودِ وانت بار‌های میوه فروش در کنار خیابان‌های سطح شهر سنندج، مجدد مدیریت شهری پای کار آمده و از اجرای طرح ساماندهی در 11 نقطه از امروز خبر می‌دهد.

در همین زمینه؛ علی اصغری معاون خدمات شهری شهرداری سنندج ‌از آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سطح شهر خبر داد و اظهار داشت: پارک وانت‌های میوه‌فروش در معابر اصلی موجب ایجاد ترافیک و نارضایتی شهروندان شده است. 

وی گفت: به استناد تبصره یک بند 20 ماده 55 قانون شهرداری‌ها و با همکاری نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی و حمایت همشهریان طرح ساماندهی وانت بارهای میوه فروش به منظور کاهش ترافیک، ارتقای سیما و منظر سطح شهر و افزایش رضایتمندی شهروندان اجرا می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج اعلام کرد: وانت‌های میوه‌فروش در 11 نقطه سطح شهر شامل طرفین بلوار حمدی بهاران، پیاده‌رو بلوار ارشاد روبروی زندان، چهار راه حاجی‌آباد جنب مجموعه ورزشی و پیاده‌رو مربوطه، زمین روبروی تعویض پلاک (شهرک مولوی)،  شهرک زاگرس زمین پایین‌تر از درب خوابگاه دانشگاه کردستان، بلوار معلم نرسیده به شهرک بعثت بالاتر از پارک معلم و میدان 12 فروردین زمین روبروی سردخانه هدایت می‌شوند. 

وی بیان کرد: زمین حد فاصل میدان لیلاخ تا پل سنجرخان، زمین حد فاصل بلوار ساحلی از طرف سردخانه تا میدان لیلاخ، زمین پایین‌تر از میدان قانع بهاران و مخابرات و زمین روبروی پمپ بنزین ساحلی بطرف بلوار دادگستری از دیگر نقاط در نظر گرفته شهرداری سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سطح شهر است. 

اصغری تصریح کرد: اگرچه مجموعه مدیریت شهری تمام ظرفیت‌های خود را در اجرای این طرح بکار می‌گیرد اما موفقیت این طرح نیازمند همراهی دستگاه‌های مختلف و مشارکت مردم و رانندگان وانت‌های میوه‌فروشی است. 

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج اظهار کرد: همکاری با نیروهای شهرداری در اجرای این طرح ضروری است و با کسانی که همکاری نکنند برخورد قانونی صورت می‌گیرد. 

حال باید منتظر ماند و دید که آیا مدیریت شهری که در انجام رسالت خود در حوزه‌های مختلف شهری ضعف دارد، می‌تواند بألاخره مطالبه چندین ساله مردم همان ساماندهی وانت‌های میوه فروش را در عمل اجرا و تداوم داشته باشد، خبرنگار تسنیم در گزارشات میدانی نحوه اجرای طرح را پیگیری و به اطلاع شهروندان می‌رساند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • ساکنان رفح به هشدارهای تل آویو درباره تخلیه وقعی ننهادند
  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • اعتبارات مولدسازی باید به صورت بهینه استفاده شود
  • دامداران مراقب احشام خود در بارندگی ها باشند
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • آغاز ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه شهر سنندج ساماندهی می‌شوند
  • تمامی امکانات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت‌
  • سکوت در ماجرای سنگلج جایز نیست!