Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس مصوبه شورای تامین استان قم مورخ پنجم اسفندماه در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نمازهای جماعت، مراسمات مذهبی و برنامه‌های فرهنگی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) تعطیل و دور ضریح مطهر نرده‌هایی حائل قرار داده شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم به نقل ازروابط عمومی آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، با اعلام خبر ورود کرونا به شهر مقدس قم، آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) برای جلوگیری از شیوع کرونا برنامه‌ریزی‌های ویژه را در دستور کار خود قرار داده که یکی از این اقدامات ضدعفونی کردن مستمر ضریح مطهر و بخش‌های مختلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ادامه توجه به توصیه‌های وزارت بهداشت مبنی بر جلوگیری از برگزاری اجتماعات در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از بعد از نماز جماعت ظهر و عصر امروز بر اساس مصوبه شورای تامین استان قم مورخ پنجم اسفندماه اطراف ضریح حرم مطهر نرده‌های حائل قرار داده شد.

 

همچنین، نمازهای جماعت، مراسمات مذهبی و برنامه‌های فرهنگی حرم مطهر نیز به صورت موقت برگزار نخواهد شد.

 

خاطرنشان می‌شود، کتابخانه، موزه، زائرسرای کوثر، رواق کودک و نوجوان و تمامی کلاس‌های مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س)، نیز پیش‌از این، با اعلام خبر ورود کرونا به قم تعطیل شده بود.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا حرم حضرت معصومه س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۸۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مختومقلی فراغی از محورهای وحدت در گلستان است

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، «سیدعلی مهاجر» در جلسه کمیسیون اقوام، فرق و مذاهب که با محوریت مراسم بزرگداشت 291 امین سالروز تولد «مختومقلی فراغی» شاعر و عارف نامدار ایرانی ترکمن برگزار شد، اظهار کرد: مراسمات بزرگداشت این عارف و شاعر شهیر ایرانی باید با محوریت وحدت و تقریب برنامه‌ ریزی و به خوبی اجرا شود.
 
به گفته وی؛ بهره‌ گیری از آموزه‌های دینی در همگرایی اقوام اهمیت بسیاری دارد، از نظرات و دیدگاه‌های علما و روحانیون به ویژه اهل سنت در مراسمات استفاده و بهره‌ برداری شود.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان پرهیز از سلیقه ‌گرایی را ضروری دانست و گفت: با مدیریت و دوری از افراط و تفریط باید در راستای توسعه فرهنگ غنی اقوام ایرانی اسلامی گام برداشت.
 
وی افزود: لازم است در طراحی برنامه‌ ریزی مراسمات به آداب و رسوم برادران اهل سنت نیز توجه شود تا بستری برای سوءاستفاده معاندان و دشمنان برای ایجاد تفرقه قرار نگیرد.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • مختومقلی فراغی از محورهای وحدت در گلستان است
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • انصاریان‌: نمازهای جماعت در کشور ما ورشکسته است
  • انصاریان‌: نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است
  • طرح نور در مجتمع های تجاری اطراف حرم رضوی اجرا می‌ شود
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت