Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-27@04:44:19 GMT

موسوی: نشست چهارشنبه یک جلسه عادی است

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۸۳۸۹

موسوی: نشست چهارشنبه یک جلسه عادی است

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد نشست کمیسیون مشترک برجام در روز چهارشنبه صرفاً یک نشست عادی و دوره‌ای است و ارتباطی با ساز‌وکار حل اختلاف برجام ندارد.

سید عباس موسوی در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص نشست آتی کمیسیون مشترک برجام در وین تصریح کرد: جلسه‌ای که روز چهارشنبه ۷ اسفند برگزار می‌شود، نشست عادی و دوره‌ای کمیسیون مشترک برجام است که در سطح معاونین وزرا و مدیران سیاسی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد این جلسه ارتباطی با سازوکار حل اختلاف برجام نداشته و جلسه عادی کمیسیون مشترک است که هر سه ماه یکبار برگزار می‌شود.

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سیدعباس موسوی برجام توافق هسته ای ایران پارسی خبر کمیسیون مشترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۸۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند مهاباد در سال جاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد گفت:به مناسبت گرامیداشت روز جهانی زمین پاک اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان مهاباد به ریاست معاون فرماندار و با حضور اعضای کارگروه در محل سالن جلسات فرمانداری مهاباد برگزار شد.

فاروق سلیمانی گفت: در این جلسه موضوعات ساماندهی سایت پسماند مشترک مهاباد_میاندوآب، مدیریت پسماند‌های عمرانی و اقدامات انجام شده در راستای پویش مسیر سبز_ایران پاک مورد بحث وتبادل نظر قرار گرفت.

وی افزود: نصب تصفیه خانه شیرابه و آماده سازی لندفیل ها، معرفی معادن متروکه جهت تخلیه پسماند‌های عمرانی، انتقال پسماند‌های شهر گوگ تپه به سایت مشترک از جمله مصوبات این جلسه بود.

سایت مشترک پسماند دو شهر مهاباد ومیاندو آب در مرز حوزه استحفاظی دو شهرستان و در اراضی روستاه‌های تنک بالکه مهاباد واسماعیل کندی میاندو آب واقع شده است.

دیگر خبرها

  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • نایب رئیس بارسا تأیید کرد: ژاوی می‌ماند
  • تشکیل اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند مهاباد در سال جاری
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ طلا ریخت، سکه عقب نشست
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • هدفگذاری تهران_اسلام آباد برای رشد ۵ برابری تبادلات تجاری 
  • کاظم موسوی نماینده مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم