Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@20:00:05 GMT

اماکن عمومی بانه به مدت ۲ هفته تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۸۶۶۴

اماکن عمومی بانه به مدت ۲ هفته تعطیل شد

محمد امین زاده شامگاه دوشنبه در نخستین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: کلیه اماکن عمومی شهرستان شامل باشگاه‌های ورزشی، استخرهای شنا، تالارهای عروسی، قلیان سراها و قهوه خانه ها به مدت ۲ هفته (۱۴ روز از ۶ تا ۲۰ اسفند سال جاری) تعطیل شد.

وی با بیان اینکه تاکنون مواردی از وجود این بیماری در بانه مشاهده نشده اظهار داشت: در مراکز بهداشتی و بیمارستان‌های شهرستان تدابیر پیشگیرانه در حال انجام است و در صورت نیاز یکی از بیمارستان های شهرستان به بیماران حامل این ویروس اختصاص می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امین‌زاده با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی در ادارات گفت: باید تمام در ادارات مکان های عمومی وسایل و اشیای که تماس دست با آنها زیاد است به صورت مرتب ضدعفونی شود و باید برگزاری مراسم های عمومی نیز تا زمانی که خطر ابتلا به این ویروس وجود دارد لغو شود.

وی یادآور شد: باید در ورود شهر نیز کنترل های بهداشتی با همکاری شبکه بهداشت، امدادگران جمعیت هلال احمر و نیروهای شهرداری انجام شود.

سرپرست فرمانداری بانه  اظهار داشت: در صورت تخلف مراکز عمومی از این دستور با متخلفان با جدیت برخورد می شود چراکه بحث سلامت شهروندان در شرایط اهمیت بالایی د ارد.

تاکنون در ایران براثر این بیماری هشت نفر جان خود را از دست دادند و آمار مبتلایان به این بیماری به ۵۰ نفر رسیده است.

شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر جمعیت در ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

برچسب‌ها ستاد پیشگیری کردستان بانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد پیشگیری کردستان بانه ستاد پیشگیری کردستان بانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۸۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به تعطیلات آخر هفته و همچنین تعطیلی بازار طلا، ارز و سکه همچنان مشاهده می‌شود که نرخ‌گذاری دلار در برخی از کانال‌های تلگرامی ادامه دارد به طوری که قیمت دلار در این کانال‌ها از صبح امروز (۱۵ اردیبهشت‌ماه) با نوسان قیمت همراه بوده است.

بنابراین گزارش، باید اشاره کرد که قیمت دلار با شروع سال جاری روند صعودی به خود گرفته بود و متناسب با حوادث بین‌المللی از ۷۰ هزار تومان هم عبور کرد، اما از هفته گذشته تاکنون روند کاهشی به خود گرفته؛ طوری که با توجه به ثبات و آرامشی که در بازار دلار غیررسمی حاکم است، خریدار و فروشی در این بازار نیست.

طبق گفته‌ها، ثبات و آرامش در بازار ارز آزاد حاکم اما نرخ‌گذاری کانال‌های تلگرامی همچنان گریبان‌گیر این بازار است و بدون توجه به تعطیلی بازارها، هم‌اکنون در این کانال‌ها دلار به ۶۱ هزار و ۲۲۰ تومان رسید.

کد خبر 6096245 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • مهاباد به موزه جدید و نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی نیاز دارد
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • اماکن تاریخی کرمانشاه امروز تعطیل است
  • تمرین تراکتور تعطیل شد
  • سه شنبه بازار پردیس تعطیل می شود
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم
  • چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه دستگیر شدند
  • تعطیلی اماکن تاریخی در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • بارش باران، نقش رستم را تعطیل کرد