Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، در آستانه ولادت با سعادت امام محمد باقر (ع) بمنظور گرامیداشت فرخنده ولادت حضرت زهرا (س) و میلاد کوثر جشن ازدواج هفت زوج جوان در قالب پیوند فاطمی در مجتمع رفاهی فرهنگیان شهرستان زرند باحضور فرماندار، فرماندهی سپاه،  نماینده منتخب مردم شریف زرند و کوهبنان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و چند نفر از مسئولین اجرائی وجمع بیشماری از خانواده‌های ایثارگران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم که با اجرای مولودی خوانی وچندین برنامه فرهنگی، هنری همراه بود ،عفت شریعتی نماینده منتخب مردم شریف زرند و کوهبنان دریازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی طی سخنانی با تبریک پیوند آسمانی این هفت زوج جوان و آرزوی خوشبختی در تمامی مراحل زندگی برای آنان اظهارداشت: خانواده مهمترین بنیان اجتماعی در اسلام است که بایستی بر پایه معنویات، عشق، محبت، شکل گیرد و زوج‌های جوان بایستی با الگوگیری از زندگی سراسرتاریخی حضرت زهرا (س) همدلی و سازگار بودن در زندگی را در اولویت قرار دهند و ازدواج در فرهنگ اسلامی پیوندی مقدس و امری پسندیده است، و برگزاری این جشن‌ها نقش موثری در ترویج سنت حسنه ازدواج در جامعه دارد.

سرهنگ اکبر کردی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند هم هدف از برگزاری جشن ازدواج این زوج‌های جوان را ، نهادینه کردن فرهنگ ازدواج آسان و کم هزینه عنوان کرد و افزود : این مراسم معنوی و‌ فرهنگی به همت جامعه بسیج زنان زرند، موسسه خیریه حضرت رقیه (س) وتعدادی از خیرین برگزار گردید.

در پایان عفت شریعتی به زوج‌ها هدایایی اهدا کرد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ازدواج و طلاق ائمه اطهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۸۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ندادن بانک‌ها برای وام ازدواج این بار دغدغه زوج‌های جوان شد


به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، به نظر می‌رسد دردسر وام ازدواج برای مردم یکی دو تا نیست. گذشته از افرادی که درگیر ضامن و وثیقه و نوبت هستند گروهی هم در دریافت کد رهگیری، انتخاب بانک و شعبه، باطل کردن ثبت نام و… به مشکلاتی برمی‌خورند. به گزارش شهروند خبرنگار ما بیشتر بانک های شهر کرمان در دادن اعتبار به جوانان برای گرفتن تسهیلات ازدواج کم کاری می کنند.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
سلام، مدتهاست از برج ۱۲ سال۱۴۰۲ وارد سایت میشویم برای ثبت نام وام ازدواج شهر کرمان بانک های اصلی ملی، صادرات، تجارت و ملت خیلی وصل نشدن فقط موسسه اعتباری اونم به مدت چند دقیقه لطفا پیگیری کنید. ممنون

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به ۳ بیمار
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • اعتبار ندادن بانک‌ها برای وام ازدواج این بار دغدغه زوج‌های جوان شد
  • رقابت ۲ هزار و ۲٠٠ دانش آموز زرندی در کنکور
  • کتاب «اُمّ علاء» نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • عاقبت فرار از خانه به‌عشق خواستگار شیشه‌ای
  • تکرار قصه ناتمام زن‌کشی/ زیبا؛ زن ارومیه‌ای که تاوان طلاقش را با مرگ داد