Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرانک لمپارد درک می‌کند چرا شانس پیروزی چلسی کمتر از بایرن مونیخ است اما وظیفه خود می‌داند که بهترین بازی را از بازیکنان خود بگیرد.

طرفداری- فرانک لمپارد و تیمش پس از صعود به عنوان تیم دوم در گروه H لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2019/2020، حالا در مرحله یک هشتم نهایی باید به مصاف بایرن مونیخ بروند. تیمی که با پیروزی برابر آن‌ها در فصل 2011/2012، چلسی به اولین عنوان قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فوتبال لندن، فرانک لمپارد در کنفرانس خبری پیش از بازی به سوالات زیر پاسخ داد:

بیش تر اوقات می‌گویید دوست دارید که تیمتان ریسک کند. فردا شب این گونه خواهد بود؟

به یاد نمی‌آورم که بسیار زیاد این حرف را زده باشم. بستگی به بازی دارد. این یک مسابقه رفت و برگشت است. تمرکز ما باید در هر دو بازی، بالاترین سطح خود را داشته باشد. در موارد هجومی دوست دارم که ریسک کنیم اما در موارد دفاعی، تفکر ما به شدت باید بر روی آن متمرکز باشد. 

ژیرو از ابتدا بازی خواهد کرد؟

از عملکرد روز شنبه ژیرو بسیار راضی بودم. پس از عملکرد او، تغییر دادن اوضاع سخت شده است. باید ارزیابی کنم اما او خارق‌العاده بازی کرد. نه تنها برای گلزنی‌اش بلکه برای بازی بدون توپ و چگونگی دفاعی که از سمت او شروع می‌شد. او بازیکن با کیفیتی است و به من چیزهای زیادی برای فکر کردن درباره آن ارائه می‌کند.

لواندوفسکی باعث نگرانی شما می‌شود؟

نگرانم نمی‌کند. او برای سال‌ها بسیار با ثبات بوده است. رکوردهای گلزنی‌اش و هر چیزی که درباره او از این فاصله می‌دانیم، در کلاس جهانی قرار دارد. من بازی‌های زیادی از بایرن مونیخ دیدم و عملکرد او در میان آن‌ها می‌درخشد. او نوک پیکان خطر است اما آن‌ها بازیکنان زیادی با تهدید بالا دارند. سطح بازی ما باید در مرحله حذفی بالاتر برود. در همه خطوط باید این گونه باشد. 

اخبار مصدومیت بازیکنان

پولیشیچ، اودوی و کانته خارج از ترکیب هستند. پس از یک مصدومیت کوچک در آخر هفته، پدرو به ترکیب بازگشته است. اودوی فاصله زیادی با قرار گرفتن در ترکیب ندارد اما به بازی فردا شب نمی‌رسد. لوفتوس چیک آماده است و در ترکیب قرار دارد. 

از کاری که تاتنهام مقابل بایرن مونیخ انجام داد، می‌توانید چیزی یاد بگیرید؟

قطعا. بخش بزرگی از کار من همین است. ما بازیکنان با تجربه‌ای داریم اما از بازیکنان جوان نیز در کنار آن‌ها برخوردار هستیم. جوانان باید سطح ذهنیت خود درباره بازی فردا را درک کنند. بخش اعظمی از کار من این خواهد بود که در بیش‌ترین میزان کیفیت خود باشیم. باید مطمئن شویم تمام جزئیات در هر دو بازی رعایت می‌شوند. نمی‌توانیم در لحظاتی گیر بیفتیم. زمان‌هایی آزار خواهیم دید چون بایرن مونیخ به همراه توپ شگفت انگیز است. مسئولیت ما در هر دو بازی نیز همین خواهد بود. 

 بایرن مونیخ می‌تواند فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود؟

بله البته. از استعداد و وحدت آن برخوردار هستند. برای دلیلی صدرنشین بوندس‌لیگا هستند. باشگاهی هستند که با اتکا به قدرت و ساختار خود بر سختی‌ها غلبه می‌کنند. احترام بسیار زیادی برای آن‌ها قائل هستم. در هر سالی می‌توانند فاتح لیگ قهرمانان اروپا شوند اما کار ما این است که تلاش کرده و متوقفشان کنیم. 

بزرگ‌ترین بازی برای بازیکنان جوان. به آن‌ها اعتماد دارید؟

با بازیکنان جوان صحبت کرده و به آن‌ها اعتماد دارم. شرایط در دور حذفی تغییر می‌کند اما آن‌ها در مرحله گروهی بازی کرده‌اند.

 تیمی هستید که از شانس پیروزی کمتری برخوردار است؟

بهتر است در این مورد از بیرون نگاه کنیم. وظیفه من این است که برای بازی آماده باشیم. به حریف خود نگاه کرده و نقاط ضعف آن‌ها را پیدا کنیم. متوجهم که کردم شانس ما را کمتر می‌دانند چون بایرن مونیخ بسیار قدرتمند است. شاید تجربه آن‌ها را نداشته باشیم اما اینجا هستیم تا شرایط را تغییر داده و بر آن غلبه کنیم. این‌ها بهترین داستان‌های ورزش است.

هفته گذشته درباره ذهنیت بازیکنان صحبت کردید. چه چیزی نیاز به تغییر دارد؟

حس می‌کنم فرم گذشته ما در لیگ برتر باید تغییر کند. در بیش‌تر بخش‌ها خوب بازی می‌کنیم اما در یک سوم پایانی باید مطمئن شویم که کار را به خوبی تمام کرده و سپس گل نیز دریافت نکنیم. اگر 20 شوت به سمت دروازه بزنی و موفق به گلزنی نشوی اما حریف با 2 شوت به این مهم دست یابد، مشکلی وجود دارد. می‌تواند به خاطر تمرکز و اعتماد به نفس تیم باشد. بحثی که دارم، راجع به چیزهایی است که می‌توانیم در آن‌ها پیشرفت کنیم. همه چنین حسی دارند و واکنشی که مقابل تاتنهام از خود نشان دادیم، این موضوع را نشان داد. نباید فراموش کنیم همین مسئله باعث شد که تاتنهام را شکست دهیم. باید همین را تکرار کرده و به این روند ادامه دهیم. 

تعطیلات زمستانی به تیم کمک کرد؟

درباره آن مطمئن نیستم. تعطیلات را دوست دارم و یک نکته مثبت برای تیم‌های اروپایی نیز هست. کشورهای دیگر اروپایی به صورت طبیعی از تعطیلی برخوردار هستند. برای ما نیز این گونه است؛ ولی قبلا چنین چیزی نبود. کمی از نظر ذهنی شاداب می‌شویم ولی این چیزی است که تنها با کسب نتایج می‌توانیم نشان بدهیم. برای همین دلیل نیز فوتبال بازی می‌کنیم و مقابل بهترین تیم‌های دنیا قرار می‌گیریم. 

صحبت‌های رودیگر درباره مسئله نژادپرستی

این سوال را بعد از مسابقه جواب می‌دهم. تونی را حمایت می‌کنم همان گونه که بقیه بازیکنان تیم مورد حمایت من هستند. باشگاه تماش تلاش خود را به کار برده و بیش‌تر از این نمی‌تواند کاری کند. من پشت تونی هستم و باشگاه نیز بسیار قدرتمند پشت این مسئله قرار گرفته است.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا دو بازی بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۹۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که کورس قهرمانی در بوندس‌لیگا را به بایرلورکوزن واگذار کرد، یک هفته دیگر در بازی حساس نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید خواهد رفت.

لئون گورتسکا، مدافع بایرن مونیخ، تایید کرد که علاقه‌ای به جدایی از این تیم ندارد و همچنین رویارویی با رئال مادرید را یک چالش بزرگ می‌داند.

لئون گورتسگا در مصاحبه جدیدش درمورد قراردادش گفت: "از نظر من، همه چیز واضح است؛ قراردادم تا سال 2026 اعتبار دارد و دلیلی برای فکر کردن به جدایی وجود ندارد."

فینال لیگ قهرمانان اروپا در ومبلی؟
اولاً موضوع ما درباره نیمه نهایی مقابل رئال مادرید است. این یک چالش بزرگ خواهد بود. سپس خواهیم دید در فینال چه چیزی در انتظارمان است.

نقش فعلی در خط دفاعی بایرن مونیخ؟
من نقش جدیدی در ترکیب دارم. از همان ابتدا می‌خواستم آنچه مربی از من انتظار داشت را بپذیرم و اجرا کنم. می‌توانم در رقابت‌ها برنده شوم و در بازی‌های حذفی مهم باشم. این چیزی است که در حال حاضر سعی می‌کنم به تیم اضافه کنم."

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم