Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-06@14:08:47 GMT

شایعه صدای مهیب در کرمانشاه تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۹۳۵۷

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، امروز پنجم اسفندماه در فضای مجازی و برخی رسانه‌های غیر رسمی، شایعه مبنی بر انفجار با صدای مهیب در کرمانشاه، خبرنگار خبرگزاری ایلنا در استان با معاونت امنیتی استانداری و همچنین فرماندار کرمانشاه گفتگوی اختصاصی به‌عمل آورد.

برپایه این گزارش، الهی‌تبار معاونت سیاسی امنیتی استانداری و همچنین فضل‌الله رنجبر فرماندار کرمانشاه قویا این شایعه را تکذیب کردند و اعلام کردند هر گونه درج خبر امنیتی در استان می بایست از سوی دستگاه‌های ذی‌ریط اعلام شود و مردم به شایعات بی‌اساس در فضای مجازی و کانال‌های تلگرامی توجه نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شایعه صدای مهیب تکذیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۹۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقدهای مسعود اسکویی خیلی محترمانه بود/ رادیو ورزش گوش می‌کنم

حمید استیلی بازیکن سابق فوتبال درباره اینکه زنده یاد مسعود اسکویی گوینده و گزارشگر فقید را با چه ویژگی هایی می شناخته است به خبرنگار مهر بیان کرد: صدای او صدای ماندگاری بود و حتی بعد از رفتن او هم این صدا باقی می ماند. خیلی خوب است که قدر بزرگترها و اسطوره های خود را بدانیم.

وی اضافه کرد: آقای اسکویی واقعاً اسطوره بود و در صداوسیما همه رشته های ورزشی را گزارش می کرد. گزارش های او به گونه ای بود که وقتی می شنیدیم انگار همان توصیفات را می دیدیم. نقدهای بسیار محترمانه ای هم داشت که خیلی مورد توجه بود.

استیلی درباره نبود نگاه جانبدارانه در نقدها و تحلیل های ورزشی اسکویی یادآور شد: او نه استقلالی بود و نه پرسپولیسی و هر آنچه را که می دید، گزارش می کرد. قطعاً صدای اسکویی می ماند ولی باید قدر آنهایی را که می مانند، بدانیم.

این بازیکن سابق تیم ملی در پایان درباره اینکه الان چه برنامه های ورزشی را می بیند یا گوش می کند، بیان کرد: من رادیو ورزش را همیشه گوش می کنم و ماشینم همیشه روی موج رادیو ورزش روشن است. نقدها و گزارش های خوبی دارد اما به شرطی که مدیران و مسؤولانمان هم گوش کنند.

کد خبر 6097289 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • نقدهای مسعود اسکویی خیلی محترمانه بود/ رادیو ورزش گوش می‌کنم
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • تکذیب خبر خسارت به ۲هزار تن گندم در خنج استان فارس
  • تکذیب یک شایعه تبلیغاتی؛ باشگاه هوادار به فروش نرفته است
  • (ویدیو) طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد؛ خسارت به کشاورزی
  • خسارت به کشاورزان در پی طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد
  • طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد+ فیلم
  • طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد ؛ شدت طوفان را ببینید | تصاویر
  • تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی
  • برادر مهران غفوریان شایعه ساواکی بودن پدرش را با این ارائه این سند تکذیب کرد + عکس