Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازرس کل امور ورزش و جوانان سازمان بازرسی انتخاب بازنشسته‌ها به عنوان نواب رییس فدراسیون فوتبال را ممنوع اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مهم ترین موضوع فوتبال ایران در حال حاضر بعد از انتخاب سرمربی، انتخابات فدراسیون فوتبال است. جایی که جانشین مهدی تاج و هم‌چنین نواب اول تا سوم به طور رسمی انتخاب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال سازمان بازرسی با ارسال چند نامه مهم در هفته‌های گذشته آمدن بازنشسته‌ها به گردونه انتخابات ریاست را ممنوع اعلام کرده است.


در همین راستا مسعود طاهری جعفری بازرس کل امور ورزش و جوانان سازمان بازرسی کل کشور گفت: سازمان بازرسی کل کشور به موجب وظایف قانونی بر مبنای قوانین حاکم اظهار نظر می‌کند. در این خصوص باید گفت که مبنای قانون منع به کار گیری بازنشستگان مصوب 1395 و اصلاحیه آن که مصوب سال 97 است به روشنی آمده که به کارگیری افرادی که در اجرای قوانین و مقررات مربوطه به بازنشستگان و افرادی که باز خرید شده‌اند، در دستگاه اجرایی موضوع ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری و کلیه دستگاه‌هایی که به هر نحوی از بودجه عمومی کل کشور استفاده می‌کنند ممنوع است.
وی در ادامه گفت: این دستگاه‌های اجرایی در ماده پنج قانون مدیریت کشوری به صراحت ذکر شده که کلیه وزارتخانه‌ها، موسسات دولتی و نهادهای عمومی غیر دولتی و کلیه دستگاه‌هایی که شمول قانون بر آن‌ها مستلزم ذکر و تصریح نام است، دستگاه اجرایی نامیده می‌شود.


پیش از این عنوان می‌شد که فدراسیون فوتبال جزو نهادهای غیر دولتی است. اما بودجه و کمک مالی از طریق برخی نهادهای دولتی و وزارت ورزش به این نهاد پرداخت می‌شود. طاهری جعفری در این خصوص گفت: قانون فهرست نهادهای غیر دولتی در بند 11 به صراحت فدراسیون‌های ورزشی را جزو نهادهای عمومی غیر دولتی نام می‌برد. در این باب با عنایت به اینکه فدراسیون‌ها جزو نهادهای عمومی غیر دولتی هستند، پس حتما مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان می‌شوند.


بازرس سازمان بازرسی در ادامه سخن مهمی را مطرح کرد و حضور بازنشسته‌ها به عنوان نواب رییس را ممنوع اعلام کرد. طاهری در این رابطه گفت: به واسطه توضیحی که دادم تکلیف رییس فدراسیون مشخص است. درباره نواب رییس هم با عنایت به اینکه در تعریف این مشاغل  می‌گوییم نایب رییس اول، دوم و سوم جزو شغل‌های تمام وقت هستند. نایب رییس اول جانشین رییس است، نایب رییس دوم رییس سازمان لیگ می‌شود و نایب رییس سوم کمیته بانوان را دارد و همه این‌ها تمام وقت تلقی می‌شوند و شغل هستند و به همین دلیل افراد بازنشسته در آن نمی‌توانند مشغول باشند.


با توجه به این اظهار نظر حضور حیدر بهاروند و محمود اسلامیان را به طور کلی باید در انتخابات منتفی بدانیم. دو فردی که نواب رییس افرادی مثل محمدحسین قریب، حبیب کاشانی، مهدی محمدنبی و هدایت ممبینی هستند. با این حال احتمال دارد انتخابات هم به طور کامل با تعویق رو به رو شود. با این حال نامزدهای انتخابات به جای محمود اسلامیان و هم‌چنین حیدر بهاروند می‌توانند سرپرست معرفی کرده و در مرجع انتخاباتی بعدی افراد مورد نظرشان برای این پست را انتخاب کنند.

سازمان لیگ برتر محمود اسلامیان حیدر بهاروند(سرپرست سازمان لیگ)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سازمان لیگ برتر محمود اسلامیان سازمان بازرسی بازنشسته ها نایب رییس غیر دولتی نواب رییس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۹۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی؛ مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟

نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین‌اجتماعی از مذاکرات این کانون با مسئولان تامین اجتماعی درخصوص ضرورت افزایش منطقی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران خبر داد.

به گزارش ایسنا، نصرالله دریابیگی در این باره اظهار کرد: در جلساتی که با مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و معاونین ایشان داشته‌ایم سه پیشنهاد مهم را درباره افزایش حقوق کارگران بازنشسته تحت پوشش کانون عالی بازنشستگان طرح کردیم؛ اول این که افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تورم ۴۳.۶ درصدی موجود را پوشش دهد؛ دوم آن که دراجرای ماده ۴۱ قانون کار ۳۵ درصد افزایش سطوح مزدی را لحاظ کنند و افزایش مزایا هماهنگ با دریافتی کارگران و کارکنان دولت باشد.

نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی با اشاره به این که مذاکرات مزدی این کانون همچنان ادامه دارد، مبنای افزایش حقوق سالانه بازنشستگان را مصوبه شورای عالی کار عنوان و اظهار کرد: ماده ۴۱ قانون کار جمهوری اسلامی ایران و ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی تکلیف این مهم را روشن کرده است.

دریابیگی گفت: مطالبات کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی مطالبات برحق حداقل ۵ میلیون بازنشسته تامین اجتماعی و خانواده‌های آنان مبنی بر افزایش حداقل ۳۵ درصدی حقوق این قشر است.

وی با اشاره به اینکه ۶۰ تا ۷۰ درصد کارگران بازنشسته تامین اجتماعی دریافتی ماهانه‌شان کمتر از ۱۰ میلیون تومان است؛ گفت: دریافتی بازنشستگان عضو کانون‌های بازنشستگی تامین اجتماعی فقط کفاف هزینه‌های ۱۵ روز را می‌دهد و اختلاف فاحشی با سایر بازنشستگان دارند.

مسئول کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان مازندران با تاکید بر این مطلب که ذخایر صندوق تامین اجتماعی حاصل تلاش میلیون‌ها کارگر زحمتکش ایرانی است، گفت: مسئولان سازمان تامین اجتماعی در برابر صاحبان صندوق تامین اجتماعی یعنی کارگران و بازنشستگان مسئول هستند و نباید بابت تعهدات مالی خویش در برابر کارگران بازنشسته آدرس غلط بدهند.

به گزارش روابط عمومی کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی، نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی با خاطرنشان ساختن وعده‌های دولت و مجلس برای حل مشکلات معیشتی بازنشستگان تامین اجتماعی، گفت: سوال من از تمامی مسئولان این است که چگونه می‌توان با دریافتی ماهانه کمتر از ۱۰ میلیون تومان هزینه‌های یک خانوار کوچک را تامین کرد؟. از مسئولان تامین اجتماعی توقع داریم در این شرایط همراه جامعه شریف بازنشستگان باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی‌های زن: «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • ادامه مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی؛ مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟
  • بکارگیری منشی‌های خانم در این استان ممنوع شد!
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران وضع کرد
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد