Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@07:34:11 GMT

تخلیه بخشی از مخازن سدهای ایلام

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۹۸۴۶

تخلیه بخشی از مخازن سدهای ایلام

مدیرعامل آب منطقه استان ایلام از تخلیه‌ی سد‌های ایلام جهت مهار سیل خبر داد.

علی پور احمد مدیرعامل آب منطقه استان ایلام شامگاه امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام، گفت: با توجه پیش بینی بارش شدید باران طی امروز و فردا در سطح استان، در جهت مهار سیلاب‌های محتمل، برنامه تخلیه مخازن سدها در دست اقدام قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این سدها شامل، سد دویرج دهلران، کنگیر ایوان و سد ایلام است.

مدیرعامل آب منطقه‌ی استان در ادامه از شهروندان خواست در این مدت از نزدیک شدن به مخازن سدها، رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

وی بیان داشت: هم اکنون ۹٠ درصد سد ایلام، ۷٠ درصد سد دویرج و ۷٠ درصد سد کنگیر پر است و احتمال سرریز شدن این سدها در طول بارش‌ها وجود دارد.

هواشناسی استان طی اطلاعیه ی از ورود سامانه بارشی قوی از اواخر امروز دوشنبه به استان خبر داد و نسبت به آبگرفتگی معابر هشدار داد.

لینک کوتاه: asriran.com/00307s

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۹۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی رژیم صهیونیستی برای تخلیه رفح و آغاز عملیات زمینی

رفح، جنوبی‌ترین منطقه غزه و هم مرز با مصر است که پس از آغاز حمله رژیم صهیونیستی به این باریکه در هفتم اکتبر شاهد استقرار گسترده آوارگان بوده است. اکنون نزدیک به یک میلیون و ۵۰۰ هزار فلسطینی در این منطقه مستقر شده اند و همین موضوع باعث نگرانی مقامات بین المللی درباره هر گونه عملیات زمینی تل آویو در رفح شده است. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، مقامات صهیونیست امروز (چهارشنبه) علی رغم هشدار‌های بین المللی درباره وقوع فاجعه انسانی، از آمادگی ارتش این رژیم برای تخلیه رفح و حمله به مواضع حماس در این منطقه خبر دادند. 

یکی از سخنگویان کابینه جنگ رژیم صهیونیستی بدون ارائه جزئیات تاکید کرد: اسراییل به حرکت رو به جلوی خود برای انجام عملیات زمینی در غزه ادامه خواهد داد. 

وزارت جنگ اسراییل از خرید ۴۰ هزار چادر بزرگ که هر کدام گنجایش ۱۰ تا ۱۲ نفر را دارند به منظور تخلیه غیرنظامیان از رفح و آغاز عملیات نظامی در این منطقه خبر داده است. با این حال، با توجه به حجم بالای غیرنظامیان، بعید است این جمعیت عظیم را بتوان به سهولت جابه جا کرد به ویژه آنکه برخی از این آوارگان فلسطینی پیش از این چندین بار جابه جا شده اند. 

یک منبع صهیونیست که نخواست نامش فاش شود، اعلام کرد: کابینه جنگ نتانیاهو در نظر دارد طی ۲ هفته آینده برای صدور مجوز تخلیه غیرنظامیان تشکیل جلسه دهد. برآورد می‌شود فرآیند تخلیه غیرنظامیان از رفح حدود یک ماه طول بکشد. 

این مقام صهیونیست از انجام عملیات زمینی بلافاصله پس از عملیات تخلیه رفح خبر داد، گرچه این امر منوط به چراغ سبز نتانیاهو به عنوان نخست وزیر اسراییل خواهد بود. 

نتانیاهو از حضور ۴ گردان حماس در رفح خبر داده و تاکید کرده است تنها با انجام عملیات در این منطقه است که می‌توان به پیروزی قطعی در جنگ رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد
  • سدهای خراسان جنوبی در حالت پایدار و مطمئن هستند
  • مهار ۸۰ درصد از سیلاب‌ها با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر+ فیلم
  • آمادگی رژیم صهیونیستی برای تخلیه رفح و آغاز عملیات زمینی
  • تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/سدها پر شد
  • ۹۰ درصد نیرو‌های پتروشیمی ایلام بومی هستند
  • خودنمایی بخشی از جنگل‌های بلوط زاگرس در روستای مله پنجاب + فیلم
  • مهار تورم ماهانه و نقطه به نقطه در استان یزد/ شمارش معکوس برای اصلاح نرخ تورم سالانه
  • تورم ماهانه و نقطه به نقطه یزد مهار شد
  • مهار کامل تورم ماهانه و نقطه به نقطه استان یزد