Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران از جلسه وزارت بهداشت با شهرداری برای انجام برخی دستورالعمل ها خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ غلامحسین محمدی، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، در رابطه با امکان پایش ابتلا به کرونا ویروس افرادی که از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند، گفت: فعلا این امکان وجود ندارد ولی با دوستان وزارت بهداشت جلسه داریم و یکی از دستور جلسات همین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در حال حاضر استفاده از اتوبوس و مترو کم شده و این امر نشان می‌دهد که مردم خود مسائل را رعایت می‌کنند.

محمدی تصریح کرد: وزارت بهداشت باید دستورالعمل لازم را اعلام کند و تاکنون موردی را برای افزایش ارائه خدمات اعلام نکرده است.

او ادامه داد: شهرداری تهران هم اگر بخواهد اقدامی انجام بدهد امکاناتش را نداریم.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران بیان کرد: فردا ساعت 10 جلسه‌ای با وزارت بهداشت خواهیم داشت و این موارد را مشخص خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا کرونا در ایران شهرداری تهران وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۰۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه

سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در سال جاری به ریاست مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه و با حضور معاونان و مدیران دستگاه های اجرایی عضو ستاد و نمایندگان بخش خصوصی با دستور کار "بررسی آخرین وضعیت پروژه های اقتصادی با کشورهای آذربایجان، ارمنستان، ازبکستان و ترکمنستان" در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این نشست مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه ضمن تبیین اهمیت توسعه مناسبات با کشورهای مذکور، بر لزوم همکاری کلیه دستگاه های ذیربط و بخش خصوصی جهت بهره گیری حداکثری از ظرفیت توسعه مراودات تجاری - اقتصادی با این کشورها به ویژه در زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی، ترانزیت، صادرات محصولات دانش بنیان، انرژی، صنعت، معدن و همچنین تبادل استاد و دانشجو تاکید کرد.

در ادامه آخرین وضعیت طرح ها و پروژه‌های همکاری اقتصادی ایران با این کشورها، موانع و راهکارهای برطرف کردن آنها و تسهیل روند نهایی سازی و اجرای پروژه ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پوشش کامل فیبرنوری استان قم تا یک هفته آینده انجام می‌شود
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • مصوبات شورای شهر تهران قابل ردیابی شد
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • چمران: قرارداد با چینی‌ها محرمانه است! / از طرح شهرداری برای پارک لاله اطلاعی نداریم!
  • ناوگان متروی کرج به ۳۵۰ نیروی متخصص نیاز دارد
  • میزان ارز دانشجویی اعلام شد+ جزئیات تازه در خصوص نحوه دریافت