Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: مسابقات آسیایی در آن سطح نیست که ما بخواهیم عملکرد ورزشکاران را از نظر فنی ارزیابی یا بررسی کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تقی اکبرنژاد پیشکسوت تیم ملی کشتی آزاد کشورمان درخصوص عملکرد ملی‌پوشان آزاد ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا در گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: من هم قهرمانی آرادکارن کشورمان را مسابقات قهرمانی آسیا تبریک می‌گویم، اما کاش می‌توانستیم به  جای دو مدال طلا 5 یا 6 مدال طلا بگیریم تا برای آینده خوشبینانه‌تر برنامه‌ریزی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان مثال در وزن 120 کیلوگرم باید اول می‌شدیم، همچنین در وزن 86 کیلوگرم کشتی‌گیر ما با کمی برنامه ریزی می‌توانست حریفش را 10 بر صفر ببرد، اما نتیجه این دیدار را واگذار کرد. مقصودی در وزن 65 کیلوگرم با ورزشکار هندی کشتی خوبی نگرفت، در مراحل قبلی عملکرد مطلوبی داشت اما کشتی‌ای که با هند گرفت در شأن کشتی ما نبود، باید خیلی جسورتر و محکم‌تر پیش می‌رفت.

وی افزود: مسابقات آسیایی در آن سطح نیست که ما بخواهیم عملکرد ورزشکاران را از نظر فنی ارزیابی یا بررسی کنیم. در کل کشتی‌گیران ما 4 مدال به دست آوردند اما متأسفانه بعضی کشتی‌ها را نباید می‌باختیم. مثلا حسین خانی قبلا هم قهرمان آسیا شده و توانایی‌های او از آسیا فراتر است، اما متاسفانه او هم مغلوب شد. متأسفانه کشتی آسیا می‌بازد. خسته نباشید می‌گویم به کادر فنی و ورزشکارن ولی توان این را داشتند که طلاهای بیشتری بگیرند.

اکبرنژاد در پایان گفت: مقوله المپیک با مسابقات قهرمانی آسیا خیلی متفاوت است، ما به جز این ترکیب نفرات قوی دیگری هم داریم که می‌توانند یک تیم کامل باشند. کشتی‌گیران ما در وزن‌های 61، 70 و 79 کیلوگرم در این رویداد بسیار بی‌تجربه بودند و در سه وزن ورزشکاران ما برای اولین بار در مسابقات آسیایی بزرگسالان حضور پیدا کردند. مسابقات المپیک که در 6 وزن برگزار می‌شود و ما در وزن‌های 120، 97 تا 86 کیلو شانس بسیار خوبی داریم. همچنین در وزن‌ 57 کیلو شانس زیادی داریم اما باید روی وزن 65 و 74 کیلو مقداری بیشتر کار کنیم. انشاالله در المپیک بتوانیم نتایج خیلی خوبی بگیریم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشتی آزاد قهرمانی آسیا المپیک 2020 توکیو تقی اکبرنژاد قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۰۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مربی کشتی آباده گفت: آرین نعمت اللهی در وزن ۵۷ کیلوگرم و محمد حسین قزلی در وزن ۷۵ کیلوگرم به مسابقات نونهالان کشور که نیمه اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود، راه یافتند. 

طباطبایی افزود: این دو کشتی گیر در مسابقات استانی رده سنی نونهالان مدال طلا را از آن خود کردند.

دیگر خبرها

  • استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد
  • راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری
  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد
  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • واکنش متفاوت حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • تعداد سهمیه‌های کاروان المپیک به ۱+۳۱ رسید
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید