Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@23:55:35 GMT

لغو تمام مسابقات ورزشی ایلام تا اطلاع ثانوی

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۰۴۷۲

لغو تمام مسابقات ورزشی ایلام تا اطلاع ثانوی

ایسنا/ایلام در نشست شورای ورزش استان بر تعطیلی تمام مسابقات ورزشی بر اساس مصوبه شورای سلامت و قرارگاه زیستی استان تاکید شد.

دکتر «محمد نوذری» معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام عصر امروز دوشنبه ۵ اسفند ماه در نشست شورای ورزش استان بر لغو تمامی مسابقات ورزشی تا اطلاع ثانوی تاکید کرد و گفت: بر اساس مصوبه شورای سلامت و قرارگاه زیستی استان با هدف پیشگیری از بیماری کرونا تا اطلاع ثانوی تمامی اجتماعات، کنسرت ها و مسابقات ورزشی در استان ممنوع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: همه باید در مقابل هم احساس مسئولیت کنیم و در پیشگیری از ورود بیماری کرونا توصیه های ارائه شده را به کار ببندیم .

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در ادامه با تاکید بر فراهم سازی زمینه ورزش بانوان، گفت: ایجاد پارک ویژه برای بانوان، یکی از اقدامات خوب در راستای ارتقای سلامت این قشر در جامعه است.

نوذری توسعه هر منطقه ای را در گروه سلامت جسمی و روحی آن جامعه عنوان کرد و گفت: امروز یکی از مسائل مهم در کشور کم تحرکی افراد جامعه است و برای دوری از بیماری ها و داشتن یک جامعه بانشاط و سرزنده نیازمند تحرک و فعالیت بیشتر هستیم.

وی افزود: هرچقدر سن و وزن افراد بالاتر باشد ورزش و تحرک بدنی ضروری‌تر است و می‌طلبد دستگاه‌های مرتبط برنامه‌های منسجمی به تناسب برای اقشار مختلف مردم در نظر داشته باشند.

نوذری، ورزش را یکی از عوامل مهم در بازدارندگی آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و گفت: در این زمینه توجه به حاشیه شهرها و تقویت فعالیت‌های اجتماعی و ورزشی در این مناطق می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر باشد.

وی تاکید کرد: در زمینه ورزش های همگانی و در راستای ارتقای سلامت جامعه هر کمکی نیاز باشد انجام خواهیم داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی مسابقات ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۰۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند

روح‌الله خوشبخت اشاره به بارش رحمت الهی، آمادگی شهرداری شیراز را برای ارائه خدمات به شهروندان اعلام و اظهار کرد: از شهروندان گرامی تقاضا می‌شود تا بازگشت شرایط جوی پایدار به هشدار‌ها توجه و با مسئولان همکاری کنند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با تصریح بر انسداد کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان گفت: شهروندان هرگونه مشکلی را به سامانه‌های مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ و ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اطلاع داده تا همکاران ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز در کمترین زمان ممکن برای رفع آن مشکل اقدام می‌کنند.

او تصریح کرد: با توجه به هشدار هواشناسی از سفر‌های غیرضروری با خودرو‌های شخصی در سطح شهر پرهیزکرده و از تجمع در حریم و بستر رودخانه جدا خودداری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • الهلال از سبیل متنفر است - تا اطلاع ثانوی
  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • «تا اطلاع ثانوی تعطیل»، نگاهی متفاوت به انقلاب فرهنگی!
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد