Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،الهام آزاد نماینده منتخب مردم شهرستان‌های نایین وخوروبیابانک در مجلس یازدهم گفت: با استفاده از نبوغ جوانان هر دو شهرستان، کمیته‌هایی جهت ایجاد پتانسیل وظرفیت‌های بالقوه تشکیل خواهد شد که با طرح‌ها و ایده‌هایی که توسط آن‌ها صورت می‌گیرد نسبت به ارائه آن در صحن مجلس اقدام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با اشاره به لزوم بکارگیری مدیران و متخصصان بومی افزود: با انتصاب مدیران کارآمد و متخصصان بومی در هر دو شهرستان می‌توان مشکلات را کاهش داد.

آزاد در ادامه به وضعیت بهداشت و درمان در هر دو شهرستان اشاره و تاکید نمود: درمیثاق مدنی وسیاسی هر فرد دارای حق بهداشت و درمان است و اینکه وزیر بهداشت و درمان باید در خصوص اینکه چرا مردم شهرستان‌های نایین وخوروبیابانک از این حق مستثنا هستند پاسخگو باشد.

او با بیان اینکه هر ساله در جاده‌های نایین و خوروبیابانک شاهد حوادث ناگوار وتلفات انسانی بوده بیان کرد: ایجاد بستر‌ها و حمایت متخصصان برای رفاه حال بیشتر مردم کویر همچنین فراخوان متخصصان و پزشکان بومی و غیر بومی می‌تواند راهگشای مسائل بهداشت و درمان در هر دو شهرستان باشد و در این راستا تلاش خواهیم کرد به نحو مطلوب و به صورت ایده آل در حد بضاعت پیگیری و به مرحله اجرا برسد.

نماینده منتخب شهرستان‌های نایین و خوروبیابانک گفت:تقویت وحمایت از کارخانجات، جذب سرمایه داران و حمایت از آن‌ها همچنین ایجاد کارگاه‌های زودبازده اشتغال زایی و نظارت بر ظرفیت صنعت گردشگری که در هر دو شهرستان وجود دارد می‌تواند باعث اشتغال زایی و تامین منابع درآمد برای هر دو شهرستان واقع شود.

او در ادامه به تبدیل مجتمع پتاس خوروبیابانک به یک قطب اقتصادی تاکید نمود و افزود: شهرستان‌های نایین و خوروبیابانک در از ظرفیت‌های معدنی بسیار بالایی برخوردار است که متاسفانه فراورده‌های معدنی به جای دیگری منتقل می‌شود و این یکی از طرح‌هایی است که به صورت طرح ملی به آن پرداخته خواهد شد چرا که در این راستا هم می‌توان از سودی که واقع شده استفاده و نیز نسبت به ایجاد کارخانه‌های فراوری مواد معدنی اقدام نمود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات مجلس مدیران کارآمد اشتغالزایی شهرستان های نایین دو شهرستان بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۰۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم زنده نگه‌ داشتن هنرهای بومی قزوین با آموزش آن به نسل جوان

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بر ضرورت زنده نگه داشتن هنرهای بومی قزوین تاکید کرد و گفت: آموزش این هنرهای بومی فاخر به نسل جوان باید در اولویت برنامه‌های فرهنگی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور بعدازظهر امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ از مجموعه تاریخی‌فرهنگی سعدالسلطنه قزوین بازدید کرد و در جریان این بازدید با هنرمندان فعال دیدار و گفت‌وگو کرد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه بازدید از سرای سعدالسلطنه بر ضرورت زنده نگه داشتن هنرهای بومی قزوین تأکید و اظهار کرد: در همین راستا آموزش این هنرهای بومی فاخر به نسل جوان باید در اولویت برنامه‌های فرهنگی قرار گیرد.

خسروپناه اضافه کرد: استان قزوین ظرفیت‌های گردشگری زیادی دارد که باید به نحو مطلوب از آن استفاده کرد، زنده نگه داشتن هنرهای بومی بسیار حائز اهمیت است و بهترین راهکار برای تحقق این مهم آموزش این هنرها به نسل جوان است.

وی با بیان اینکه احیا، مرمت، بازسازی و بهره‌برداری از مجموعه کاروان‌سرای درون‌شهری سعدالسلطنه اقدام به‌جایی بوده است، تصریح کرد: توجه به ارزش‌های فرهنگی‌اجتماعی همزمان با تلاش برای توسعه گردشگری از اهمیت بالایی برخوردار است.

کد خبر 747287

دیگر خبرها

  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم
  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • مازندران؛ مهد علم و دانش و نیروی انسانی کارآمد
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر
  • یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نایین بازگشایی شد
  • آبگرفتگی محور خوروبیابانک به سمت انارک و نایین + فیلم
  • لزوم زنده نگه‌ داشتن هنرهای بومی قزوین با آموزش آن به نسل جوان
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت