Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، مجید درویشی، فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: از ابتدای سال تاکنون ۸ هزار و ۵۲۲ نفر در استان همدان برای نخستین بار بیمه تأمین اجتماعی شده اند که طی مدت فوق تعداد بیمه شدگان بار اولی تأمین اجتماعی شعبه اسدآباد ۴۲۲ نفر بوده و براساس این آمار جایگاه شعبه اسدآباد در بین شعب استان همدان نسبت به جمعیت به همین منظور در جایگاه پنجم قرار دارد که انتظار است تا پایان سال با سعی و تلاش به جایگاه سوم برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه با بیان اینکه سهمیه اسدآباد در رابطه با طرح کارورزی ۲۵۲ نفر بوده و به همین منظور تاکنون ۵۹۵ نفر ثبت نام کرده اند، افزود: از ابتدای سال تاکنون ۲۹ نفر و از ابتدای اجرای طرح تنها ۶۸ نفر از سهمیه اختصاص یافته به شهرستان جذب شده که نسبت به جذب سهمیه محول شده با کمک دستگاه‌ها باید اقدام کرد.

فرماندار شهرستان اسدآباد همچنین میزان سهمیه اشتغال روستایی شهرستان را ۲۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: از این مبلغ ۳۲ میلیارد و ۳۹۸ میلیون تومان طرح مصوب شده که از این تعداد طرح مصوب شده افزون بر ۲۱ میلیارد و ۹۱۷ میلیون تومان پرداخت شده و این میزان پرداختی برای ۳۴۱ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

درویشی با گلایه مندی از بانک‌ها در رابطه با جذب نشدن مابقی سهمیه و اعتبار اختصاص داده شده به شهرستان افزود: روان سازی پرداخت تسهیلات توسط بانک‌ها از نقش مؤثری در جذب این سهمیه برخوردار بوده و انتظار است برای مرحله بعدی که اعتبار ابلاغ می‌شود، این میزان اعتبار جذب نشده ۵.۵ میلیاردی باقیمانده جذب شود.

فرماندار شهرستان اسدآباد ادامه داد: می‌دانیم کار بانک‌ها در وصول مطالبات و پرداختی‌ها طاقت فرساست و این سهمیه اشتغال در پرداخت نیز کار آن‌ها را مضاعف کرده، اما باید اعتباراتی که برای شهرستان لحاظ شده، در مسیر روان تری به دست مردم برسد.

درویشی با اشاره به فعال شدن کمیته نظارت به منظور وام‌های پرداختی گفت: کمیته نظارت وام‌های پرداختی نیاز است نسبت به وام‌های پرداخت شده سرکشی و رصد کند تا مشخص شود وام‌های پرداخت شده در کدام مسیر و سمت هزینه شده اند و گزارش آن را به ما ارائه دهند.

او تعهد اشتغال شهرستان را که در سامانه رصد به ثبت رسیده تعداد ۱۳۷۱ نفر برشمرد واضافه کرد: از این سهمیه تاکنون با تحقق ۱۳۲ درصدی تعداد ۱۸۱۲ اشتغال ایجاد شده است.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه اجباری اشتغال روستایی وام های پرداخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۰۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت اجباری جود بلینگام به لیست رئال مادرید

رودریگو بیمار شده و به همین دلیل، جود بلینگام به لیست رئال مادرید برگشت. 

طرفداری | کارلو آنچلوتی که رئال مادرید را برای جدال با بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده می کند، قصد داشت برای دیدار با رئال سوسیداد به بهترین گلزن تیمش یعنی جود بلینگام استراحت بدهد. با این حال یک اتفاق غیرقابل پیش بینی، برنامه را تغییر داد. 

رودریگو به آنفلوانزا مبتلا شده و به دلیل این بیماری، نمی تواند تیمش را در جدال امشب (22:30 به وقت تهران) همراهی کند. به همین دلیل و با اعلام رسمی باشگاه رئال مادرید، جود بلینگام به لیست این تیم برای جدال با رئال سوسیداد اضافه شد. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • بازگشت اجباری جود بلینگام به لیست رئال مادرید
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • تحقق ۱۱۸ درصدی سهمیه اشتغال استان همدان در سال گذشته
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • رتبه نخست استان همدان در تحقق اشتغال به رزن رسید
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • تحقق ۱۱۴ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان بهار