Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازیار هوشمند روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت پیشگیری و مقابله با این بیماری، بنا به درخواست دانشگاه علوم پزشکی و تصویب آن در نشست مشترک شورای اطلاع‌رسانی و مدیریت بحران استان بوشهر، برگزاری همه نمایشگاه‌ها، مراسم‌، جشنواره‌ها و رویدادهای فرهنگی لغو و به زمان مناسب دیگری موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به انجام مراحل پایانی این جشنواره و آمادگی این تشکل برای برگزاری این مراسم، بیان کرد: درخواست دانشگاه علوم پزشکی و تصمیم استان اقدامی درست و معقول برای پیشگیری بهتر از این بیماری است.

هوشمند یادآور شد: خانه مطبوعات استان برای کمک به انتشار و اطلاع‌رسانی بهتر توصیه‌ها و هشدارهای لازم دانشگاه علوم پزشکی در باره این بیماری و راه‌های مبارزه و پیشگیری از آن و سایر همکاری‌های دیگر که لازم است رسانه‌های استان انجام دهند، آمادگی خود را اعلام می‌دارد. 

وی ادامه داد: برای تعیین تاریخ برگزاری اختتامیه جشنواره منتظر مجوز و اعلام شرایط مناسب از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر هستیم ولی پیش‌بینی شده تا اواخر فروردین ۹۹ این آیین برگزار شود.  

هوشمند با اشاره به رسالت رسانه‌ها در کمک به نظام سلامت کشور، افزود: مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر در آگاهی‌بخشی به جامعه پیرامون خطرهای احتمالی بروز این ویروس خطرناک در استان، بیشترین همکاری را با متولیان امر در استان داشته‌اند و این همکاری و همراهی ادامه خواهد داشت. 

وی گفت: نقش موثر رسانه‌های استان بوشهر در کمک به پیشگیری و اشاعه هشدارها و توصیه‌های لازم بهداشتی، پزشکی و درمانی در مبارزه با کرونا در این استان، قابل تقدیر و تحسین است.

برچسب‌ها بوشهر مطبوعات و خبرگزاری های داخلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر مطبوعات و خبرگزاری های داخلی بوشهر مطبوعات و خبرگزاری های داخلی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۱۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از گردشگری سلامت در ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در سال گذشته ۸۲ هزار و ۵۲۴ بیمار خارجی در مشهد ویزیت کرده‌ایم که بابت آنها حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان درآمد داشته‌ایم.

داوود خوش‌شکن افزود: بیشترین بیماران را بیمارستان‌های رضوی، چشم‌بینا، امام رضا (ع)، خاتم و قائم ویزیت کرده‌اند. بیماری‌های ارتوپدی و تروما، زنان و زایمان، بیماری‌های چشمی، بیماری‌های قبلی، اورلوژی و جراحی‌های عمومی به ترتیب مورد اولویت گردشگران سلامت در مشهد بوده است.

مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: البته در مشهد بیماران افغانستانی زیادی داریم که مدرک تبعیت کشور را ندارند، از همین رو این بیماران را گردشگر سلامت محسوب می‌کنیم. به همین دلیل مراجعه به بخش ارتوپدی و تروما بالا است. البته تعرفه‌ای که از این نوع بیماران دریافت می‌کنیم، تعرفه گردشگری است.

خوش‌شکن افزود: در سال گذشته از ۹۵ ملیت در مشهد بیمار داشتیم که نسبت به سال ۱۴۰۱ پیشرفت بیشتری داشته است. بیشترین بیماران ما از کشور‌های افغانستان، عراق، ترکمنستان، بحرین، تاجیسکتان، کویت و عربستان سعودی بوده است. رشد بیماران ترکمنستان بسیار چشمگیر بوده است.

وی در خصوص جایگاه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در جذب گردشگران سلامت در کشور گفت: مشهد رتبه نخست جذب بیماران خارجی در کشور را دارد. پس از مشهد شهر‌های قم، کرمان، اصفهان و شیراز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

 

 

دیگر خبرها

  • اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک ونوجوان رضوی- همدان
  • اختتامیه ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری -بوشهر
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از گردشگری سلامت در ۱۴۰۲
  • لزوم عزم همگانی برای پیشگیری از بیماری‌های منتقله از آب و غذا
  • راهیابی ماندستان به جشنواره رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • رسانه‌های استان بوشهر در انتخابات اهتمام ویژه‌ای به امیدآفرینی داشته‌اند
  • آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم