Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@19:10:07 GMT

کشف ۲ بسته گز با طعم موادمخدر در چهارمحال وبختیاری

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۱۱۹۹

کشف ۲ بسته گز با طعم موادمخدر در چهارمحال وبختیاری

سرهنگ سلیمان ریاحی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی اعلام اداره پست استان مبنی بر وجود بسته پستی مشکوک برای ارسال به خارج از کشور، بلافاصله ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به همراه ماموران گمرک برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی گفت: با حضور ماموران، یک بسته پستی حاوی ۲ بسته گز که قرار بود به کشور استرالیا پست شود، مورد بازرسی قرار گرفت و پس از تفکیک مقدار ۲۷۰ گرم شیره تریاک از داخل گزها کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریاحی اظهار داشت: با تیزهوشی و اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیس در این خصوص یک نفر قاچاقچی مواد مخدر شناسایی و دستگیر شد که متهم با اعتراف به بزه انتسابی پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی داده شد.

به گزارش ایرنا، از ابتدای سالجاری تاکنون میزان کشفیات مواد مخدر در استان نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از ۳۷ درصد افزایش داشت.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا پلیس مبارزه با مواد مخدر شناسایی و دستگیر گمرک مواد مخدر بسته انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۱۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر استاندار چهارمحال وبختیاری به ناغان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛استاندار در بدو ورود به ناغان با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق کرد.
حضور در شورای اداری، افتتاح و بازدید از چند طرح از جمله برنامه‌های محوری استاندار در بخش ناغان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • سفر استاندار چهارمحال وبختیاری به ناغان
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه