Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی از عملیاتی شدن صفر تا 100 پرورش شتر در منطقه خبر داد و گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه که اقدامات ابتدایی آن انجام شده است، مقدمات واگذاری ایستگاه قرنطینه نیز انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی، غلامرضا قوسی اظهار داشت: خراسان‌جنوبی با دارا بودن جمعیت حدود ۳۰ هزار نفر شتر در سطح کشور مقام دوم را به خود اختصاص داده است که این امر مزیتی عالی برای این منطقه محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در جهت حمایت از دام‌داری و دام‌پروری خراسان‌جنوبی به‌ویژه حمایت از پرورش و نگهداری شتر و تبدیل آن به یک حرفه با اشتغال پایدار برای دامداران و روستاییان استان، تفاهم‌نامه‌ای مشارکتی بین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و استانداری امضا شده که بر اساس آن، زنجیره کامل پرورش شتر با عنوان هاب شتر به مرحله اجرا در آمده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی از عملیاتی شدن صفر تا 100 پرورش شتر در منطقه خبر داد و عنوان کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه که اقدامات ابتدایی آن انجام شده است، مقدمات واگذاری ایستگاه قرنطینه نیز انجام شده است.

قوسی اذعان داشت: در این تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری 268 میلیارد تومانی با محوریت پرورش شتر و دام سبک و ایجاد زنجیره محصولات دامی در استان پیش‌بینی شده است.

وی خرید تضمینی شیر شتر، راه‌اندازی واحد‌های صنعتی از جمله کارخانه بسته‌بندی شیر، شیر خشک، گوشت شتر و سایر فرآورده‌های این حیوان از جمله پشم و روغن کوهان را از برنامه‌های آینده در قالب تفاهم‌نامه استان با ستاد اجرایی فرمان (ره) عنوان کرد.

انتهای پیام/3403/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان خراسان جنوبی شتر کشاورزی انجام شده خراسان جنوبی تفاهم نامه پرورش شتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۱۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان

دریافت 53 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6088680

دیگر خبرها

  • آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در شرق کشور
  • مرزبانی ایران: ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور بازگشتند
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • بازگشت ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها
  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد