Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالک باشگاه شهرخودرو گفت: اینکه در آستانه بازی ما و پرسپولیس 2 بازیکن ما را محروم می کنند، ناعادلانه است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فرهاد حمیداوی در خصوص محرومیت بازیکنان تیمش (سرلک و جعفری) اظهار داشت:  اینکه در آستانه بازی ما و پرسپولیس و 3 روز قبل از این دیدار چنین حکمی صادر می شود ناعادلانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:تخلف ما این است که چرا  روز هشتم که بازیکنانمان فسخ قرارداد را به باشگاه ارائه کردند و ما روز نهم با آنها امضا کردیم. آیا این تخلف است؟

مالک باشگاه شهرخودرو عنوان کرد: ضمن احترام به  باشگاه استقلال،قرارداد ارسلان مطهری مثل همین قراردادهایی است که ما با 2 بازیکنمان امضا کردیم. چرا صادق بارانی 50 میلیون جریمه می شود و بازیکن ما 5 برابر یک قرارداد؟ به نظرم نورشرق دقیقا درخواست باشگاه نساجی را عینا کپی کرده و در قالب حکم برای ما ارسال کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حمیداوی سرلک تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۱۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری

رییس سازمان سنجش کشور گفت: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.

عبدالرسول پورعباس، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش کشور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تخلفات آزمون سراسری اظهار کرد: امسال ۴ مورد تخلف در آزمون سراسری از سوی داوطلبان گزارش شده، سال گذشته این رقم حدود ۱۰۰۰ مورد بود، امسال با استفاده از تجهیزات ضریب تخلفات کاهش داشته است.

معاون وزیر علوم بیان کرد: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف کنکور
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در کنکور
  • اعمال محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • لحظه امضا قرارداد خریداران سهام پرسپولیس + ویدئو