Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای اسلامی شهر تهران بر ضرورت توجه ویژه به مراکز خاص نظیر سامان سراها و گرم خانه ها تاکید کرد و گفت: اقشار خاصی در این مراکز حضور دارند.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس زهرا صدر اعظم نوری عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهر تهران به عنوان پایتخت جمهوری اسلامی در مواجه با بحرانهای مختلف از حساسیتهای ویژه‌ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در برهه فعلی ضرورت هماهنگی اقدامات اجرایی بین دستگاههای اجرایی دولتی و نهادهای عمومی بیش از پیش احساس می شود. 

نوری گفت: در طی هفته و روزهای اخیر شیوع ویروس کرونا در تهران و برخی شهرهای همجوار مشخص و سرعت پراکنش آن رو به افزونی است و به لحاظ مرکزیت مبادلات اقتصادی و اجتماعی شیوع بیماریهای واگیردار درکلان شهر تهران با تراکم جمعیت شناور آن نیاز به انسجام مدیریتی و پشتیبانی سریعتر میباشد. 

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در مجموعه‌های تابعه شهرداری تهران، تعدادی مراکز، برخی از وظایف حاکمیتی و دولتی را انجام میدهند که می‌توان به سامان سراها، گرمخانه‌ها، مددسراها و مراکز نگهداری معتادان متجاهر اشاره کرد.

نوری ادامه داد: به دلیل حضور گروههای خاص و دارای بیماری، پشتیبانی جدی و تمهیدات قرنطینه برای اینگونه مراکز ضرورت دارد و انتظار میرود وزارت بهداشت و درمان در این خصوص اقدام و برای سایر بخشهای عمومی پر ازدحام شهری از قبیل مترو و شرکتهای اتوبوسرانی، خدمات پزشکی و امکانات پاکسازی را تأمین نماید تا از انتشار آلودگی تا حد امکان جلوگیری شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: عدم توجه جدی به این مهم، در روزهای آینده پیامدهای اسف باری را ایجاد خواهد نمود و همچنین به شهرداری تهران نیز تأکید میگردد تا نسبت به تعطیلی موقت فعالیتهای پرتردد فرهنگی، اجتماعی غیر ضرور و مراکز ورزشی تحت پوشش خود اقدام و نسبت به پاکسازی مراکز خدماتی، سرویسهای بهداشتی عمومی سطح شهر و مکانهای استقرار و اسکان کارگران فصلی توجه ویژهای داشته و اطلاعرسانی لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهر تهران شهرداری تهران جمهوری اسلامی بیماری عضو شورای اسلامی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۱۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الزام سامان دادن یک نظام فراگیر اسلامی برای کنار زدن نظام سلطه

ابراهیم محمد انديشمند آفریقای جنوبی در گفتگو با خبرگزاری تقریب حوادث جاری در منطقه خاورمیانه را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد که شکل گیری جریان مقاومت در نتیجه رویدادهایی بوده که از سوی اسرائیل در سرزمین فلسطین رقم خورده است. ابراهیم محمد در این زمینه اظهار داشت: کشورهای مسلمان قادر هستند یک جریان بزرگ مقاومت را شکل دهند که در وضعیت مهم و خطرناک به کمک ملت های تحت ستم بیاید.

او با بیان اینکه در وضعیت جاری که اسرائیل به طور گسترده ای به کشتار مردم فلسطین دست زده است و اهمیت اتحاد و تعمیق جریان مقاومت برای دفاع از فلسطین در برابر این رژیم بیش از هر وقت دیگری ضروری است، افزود: آزاد کردن سرزمین فلسطین از دست اسرائیل فقط با اتحاد و در کنار هم قرار گرفتن همه کشورهای منطقه ممکن می شود. این در حالی است که جهان در حال تجربه شرایط جدید است که مسلمانان می توانند در آن، نقش آفرینی خود را افزایش دهند.

ابراهیم محمد افزود: مسلمانان می توانند با سامان دادن به یک نظام فراگیر اسلامی جایگزین مناسبی برای نظام سلطه فراهم کنند. قرآن این نظام اسلامی فراگیر را امت واحده می نامد. از این رو توجه و اجرای اصل وحدت از سوی ملت های مسلمان یک هدف مهم است که اجرای آن می تواند به حل مناقشه فلسطین بیانجامد. وضعیت امروز منطقه خاورمیانه نشان می دهد این منطقه و جهان جهان در یک وضعیت گذار است و مسلمانان می توانند با اتحاد هم تغییر آفرین باشند و هم تحولات را به امکانی برای افزودن بر مولفه قدرت تبدیل نمایند. مرحله اول وحدت و ایستادن کنار مردم فلسطین است تا سیاست اشغال گری را شکست دهند.

این پژوهشگر دینی همچنین تصریح کرد: مسلمانان باید از همه توان و ظرفیت, فکری و مادی خود برای این هدف مهم استفاده کنند و دستیابی به  عدالت را چراغ راهنمای خود قرار دهند. برای این امر تنها راهکار قابل اجرا شکل گیری حس برادری و همدلی بین همه مسلمانان در اقصی نقاط جهان است.
 

دیگر خبرها

  • الزام سامان دادن یک نظام فراگیر اسلامی برای کنار زدن نظام سلطه
  • ضرورت افزایش مراکز معاینه فنی خودرو در شهرستان‌ها
  • ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • افزایش گرایش مردم به لیست‌ها در دور دوم انتخابات مجلس
  • ضرورت توجه به مدرسه محوری در آموزش وپرورش
  • شورای اسلامی و شهرداری شیراز به فرهنگ و ورزش توجه ویژه‌ای دارند
  • توجه دولت و دولتمردان به سامان دادن اقتصاد کشور ضروریست
  • ضرورت توجه به روان‌سازی ترافیک معابر در مراغه
  • عدم وجود سایت مدیریت پسماند ویژه در شهرک‌های صنعتی