Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@12:05:30 GMT

بسته شدن پرونده 5 هزار مسکن محرومان اردیبهشت 99

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۲۱۷۶

بسته شدن پرونده 5 هزار مسکن محرومان اردیبهشت 99

آسمانی مقدم گفت: پیش‌بینی می‌شود پرونده ساخت پنج هزار واحد مسکن محرومان خراسان‌جنوبی تا اردیبهشت ماه سال آینده بسته شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر آسمانی مقدم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، در مورد آخرین وضعیت مسکن محرومان، اظهار کرد: با توجه به سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه در اسفند سال گذشته به خراسان‌جنوبی مقرر شد 10 هزار مسکن برای محرومان خراسان‌جنوبی ساخته شود که 5 هزار واحد مسکن سهم کمیته امداد امام خیمنی (ره) و 5 هزار واحد سهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا و طبق اطلاع رسانی‌هایی که صورت گرفته6 هزار و 564 پرونده جهت ساخت مسکن در استان تشکیل شده است.   مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خراسان‌جنوبی بیان کرد: از این تعداد پرونده تشکیل شده پنج هزار پرونده به بانک معرفی شده است.    آسمانی مقدم عنوان کرد: در حال حاضر برای چهار هزار و 744 واحد فنداسیون اجرا شده است.   وی اظهار کرد: از این تعداد برای چهار هزار و 309 واحد اسکلت بندی و دیوار چینی اجرا شده است.   مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خراسان‌جنوبی گفت: سه هزار و 611 واحد به مرحله اجرای سقف، سه هزار و 132 واحد در مرحله اتمام سفت کاری، نصب در و پنجره و دو هزار و 400 واحد در مرحله نازک کاری است.   آسمانی مقدم خاطر نشان کرد: 1500 واحد طی سفر دی‌ماه محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان افتتاح شده و 1500 واحد دیگر نیز برای سفری بعدی نوبخت آماده بهره‌برداری می‌شود.   وی در مورد دو هزار واحد باقی مانده، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود این تعداد تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده به بهره‌برداری برسد.   مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خراسان‌جنوبی گفت: به جز پنج هزار واحد مسکن محرومان حدود 1500 واحد دیگر در شهرهای زیر 25 هزار خانوار و کلیه روستاهای استان در قالب وام 40 میلیون تومانی در نظر گرفته شده و هر فردی که خواستار ساخت مسکن باشد می‌تواند از این وام استفاده کند.   آسمانی مقدم خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال این تعداد به مرز دو هزار مسکن برسد.   انتهای پیام/12

منبع: دانا

کلیدواژه: مسکن محرومان آسمانی مقدم هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۲۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - چهارشنبه ۵ اردیبهشت

روزنامه امروز خراسان جنوبی را مشاهده کنید.

رصد فرآیند پرداخت وام در استان در روزنامه آوای خراسان جنوبی عنوان تیتر روزنامه‌ای است که می‌توانید امروز مشاهده کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • حمایت ۳ هزار میلیارد ریالی صندوق ملی مسکن از طرح‌های زیربنایی مسکن خراسان‌جنوبی