Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  بهروز یاراحمدی گفت: بارش‌ها طی امروز، امشب و تا عصر فردا به شدت ادامه دارد.

وی عنوان کرد: با فعالیت سامانه بارشی فعال در منطقه و تداوم بارش‌ها طی امروز و فردا، از صبح پنجشنبه با عبور این سامانه هوا باز می‌شود.

رئیس اداره هواشناسی بروجرد خاطرنشان کرد: از ابتدای فعالیت این سامانه بارشی تاکنون ۳۶ میلی‌متر باران در این شهرستان باریده و پیش‌بینی‌ها از متوسط بارش ۱۰۰ میلی‌متری در منطقه خبر می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاراحمدی تاکید کرد: شدت بارش‌های این سامانه بارشی، آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها را به همراه داشته و خطر ریزش کوه و رانش زمین وجود دارد.

وی تصریح کرد: از این رو آبگرفتگی در مناطقی از سطح شهر و برخی روستا‌ها دور از انتظار نیست.

رئیس اداره هواشناسی بروجرد افزود: درجه حرارت کنونی هوا در این شهرستان ۸ درجه بالاب صفر است که نسبت به همین ساعت در روز گذشته کاهش ۴ درجه‌ای را نشان می‌دهد.

یاراحمدی اظهار کرد: کمینه و بیشینه دمای هوای بروجرد طی امروز به ترتیب ۷ و ۱۱ درجه بالای صفر خواهد بود.

وی بیان کرد: سال زراعی امسال (از ابتدای مهر ماه تاکنون) در شهرستان بروجرد ۳۳۴ میلی‌متر و بارش مدت مشابه سال زراعی گذشته ۴۹۱ میلی‌متر است.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۲۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌های اردیبهشتی در سمنان/ بارندگی ۵۰.۳ میلی‌متری در پرور

ایسنا/سمنان رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان سمنان از بارندگی ۵۰.۳ میلیمتری در ایستگاه پرور در شهرستان مهدیشهر این استان خبر داد.

نادیا میرشجاع در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: این ایستگاه طی شبانه‌روز گذشته با ثبت بیش از ۵۰ میلی‌متر، بیشترین بارش را در سطح استان داشته است. همچنین در ایستگاه نگارمن ۳۸.۵ میلی‌متر، تاش با ۳۸ میلی‌متر و کالپوش و بادله‌کوه با ۳۷.۴ میلی‌متر رتبه‌های دوم، سوم و چهارم بارش در این استان را داشتند. 

وی با اشاره به ثبت بارش های مناسب طی شبانه روز گذشته، ادامه داد: بعد از ایستگاه های ذکر شده، ایستگاه رضوان با ۲۸.۵ میلی‌متر و ایستگاه شهر میامی با ۲۷.۵ میلی‌متر، بیشترین حجم بارندگی را در شبانه روز گذشته داشتند. 

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان سمنان افزود: همچنین شهر مجن در شهرستان شاهرود با ۲۱.۵ میلی‌متر، شهر دیباج با ۲۱ میلی‌متر و جودانه و ملاده نیز هر کدام با حدودا ۳۲ میلی‌متر بارندگی در رتبه‌های بعدی قرار داشتند. 

میرشجاع با اشاره به تداوم بارش‌ها در این استان تصریح کرد: خوشبختانه امروز نیز در اغلب نقاط این استان شاهد بارش‌های خوبی بودیم. 

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان سمنان از ادامه بارندگی‌های ناشی از این سامانه بارشی تا روز پنجشنبه خبر داد و خاطرنشان کرد: البته شدت بارندگی‌ها تا امروز چهارشنبه بوده و کم کم از شدت بارندگی‌ها کاسته می‌شود. 

 وی با اشاره به صدور هشدار نارنجی در استان تاکید کرد: با توجه به تداوم بارش‌ها در بعدازظهر امروز و فردا از عموم شهروندان و دستگاه های خدمات‌رسان درخواست می‌شود به هشدارهای لازم توجه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد
  • ارتفاع بارش در کوشه از توابع شهرستان تفتان به ۴۰ میلی متر رسید
  • ثبت بارش ۱۰۴ میلی متری باران در شیرآباد
  • سامانه بارش‌زا بهاری در راه اصفهان / هوا ۳ تا ۵ درجه سردتر می‌شود
  • تداوم بارش‌های اردیبهشتی در سمنان/ بارندگی ۵۰.۳ میلی‌متری در پرور
  • خورو بیابانک رکوردار بارندگی‌های استان اصفهان
  • افزایش ۲۷ درصدی میزان بارندگی‌های استان نسبت به متوسط دوره آماری بلند مدت
  • تامین آب پایدار درمناطق بلوچستان جنوبی و مرکزی
  • رشد ۱۵ درصدی بارش‌های سال زراعی جاری
  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود