Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان لرستان مجوز افزایش تولید مواد ضد عفونی درشرکت های تولیدی استان صادر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سفیر افلاک امین حسنوند صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان لرستان مجوز افزایش تولید مواد ضدعفونی درشرکت های تولیدی استان صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجوز تولید پک الکلی ضدعفونی سطوح و دست در حجم های مختلف برای شرکت الکل سازی “گوارا” شهرستان چگنی نیز ظرف ۲۴ ساعت صادر می شود و همچنین  مجوز تولید روزانه ده هزار بطری الکل ۷۰ درصد در شرکت الکل نصر خرم آبادجهت دسترسی راحت مردم به منظور ضدعفونی سطوح نیز صادر شده است.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: جهت پیشگیری از ویروس کرونا در استان علاوه بر مجوز های تولید پک های الکلی مجوز تولید ۳۰ هزار عدد ژل و اسپری ضدعفونی عفونی برای شرکت پرمون خرم آباد نیزصادر شده است.

وی بیان کرد: این مجوزها موقتی بوده وتولید آن تا زمان اتمام شیوع احتمالی بیماری “کرونا” ادامه دارد و عرضه این مواد با نرخ مصوب و با نظارت معاونت غذا و دارو و سازمان تعزیرات حکومتی از ششم اسفندماه آغاز خواهد شد.

حسنوند گفت: کلیه داروخانه های استان موظف شده اند قیمت این محصولات را در معرض دید مردم و مراجعه کنندگان قرار دهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: صادر شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۲۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی خرید تضمینی برگ سبز چای در سال جاری

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب جهانساز صبح شنبه در جلسه با اعضای هیأت مدیره سندیکای چای و چایکاران اظهار کرد: ورود چای سنواتی به بازار در آغاز فصل بهره‌وری به یک معضل تبدیل شده لذا می‌طلبد دولت باید در این خصوص ورود کرده و دغدغه را تعیین تکلیف کند.

وی با بیان اینکه طبق مصوبه شورای قیمت گذاری برگ سبز چای درجه یک هر کیلو ۱۸ هزار تومان و درجه دو ۱۵ هزار تومان تعیین شده است، افزود: خرید تضمینی برگ سبز چای در سال جاری ۳۰ درصد افزایش پیدا می‌کند.

جهانساز با تاکید بر اینکه قرارداد با کارخانجات چای برای خرید تضمینی در حال انجام است، ادامه داد: میزان بدهی کارخانجات به چایکاران ۳۱ میلیارد تومان است که موظف هستند تمامی بدهی خود را پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه با بیان اینکه کارگروهی که در حوزه چای در کشور تشکیل شد، مصوب کرد که چای‌های سنواتی تاریخ گذشته کمپوست شوند، تصریح کرد: چای‌های سنواتی برای انجام مراحل کمپوست باید به کشورهای هند، روسیه و چین صادر شود و اگر به کشورهای دیگر صادر شود.

رئیس سازمان چای کشور با اشاره به اینکه از دولت تقاضا داریم در تأمین نقدینگی به سازمان چای کمک کند، گفت: طی سال جاری خرید تضمینی ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برگ سبز چای در کشور پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6089641

دیگر خبرها

  • ۲۵ درصد زعفران تولیدی در داخل مصرف می‌شود
  • محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • افزایش ۳۰ درصدی خرید تضمینی برگ سبز چای در سال جاری
  • تبدیل ۳۲ درصد مجوزهای کاغذی به الکترونیکی در لرستان
  • سلسله قطب تولید کلزای لرستان
  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم
  • مجوز فعالیت دو کارگزاری جدید صادر شد/ ۸ درخواست در مرحله تاسیس
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد