Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حسین دهکی روز سه شنبه بااعلام این خبر افزود: مرزبانان هرمزگان وشهرستان جاسک باانجام اقدامات اطلاعاتی، مراقب‌های ویژه وبا تلاش‌های شبانه روزی و فعالیت بی وقفه یک باند از قاچاقچیان سوخت که به صورت کلان اقدام به قاچاق می‌کردند را شناسایی و تحت نظر اطلاعاتی قراردادند.              

وی بیان داشت: با اقدام به موقع مرزبانان ودریک عملیات سریع وغافلگیرانه محموله سوخت قاچاق در آب‌های شهرستان جاسک شناسایی وتوقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده دریابانی هرمزگان اظهارداشت: دراین عملیات یک فروند کشتی خارجی توقیف وبیش ازیک میلیون لیتر سوخت قاچاق ازنوع گازوییل به ارزش ۷۰ میلیارد ریال نیز کشف شد.                                    

دهکی ادامه‌داد: دراین رابطه ۱۳ متهم خارجی تبعه کشور اندونزی، سنگاپور و سنگال دستگیر شدند و اقدامات قانونی علیه این افراد ازطریق مراجع قضایی به صورت ویژه درحال پیگیری است.      

وی بااشاره برشمردن خسارت جبران ناپذیر قاچاق برپیکره اقتصاد واجتماعی جامعه خاطرنشان کرد: دریابانی هرمزگان با عزم جدی خود برای مبارزه باپدیده سازمان یافته قاچاق، اجازه هیچ‌گونه فعالیت سودجویانه درمناطق ساحلی و دریایی استان را نخواهدداد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا جامعه شبانه روزی قاچاق کشتی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۲۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ باند سرقت معدن منهدم شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه ای صبح چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه روز سه شنبه چهار ماموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسید، ابراز داشت: در این عملیات ها شش سارق دستگیر و یک تریلی حاوی محموله قاچاق کالا توقیف شد.

وی ضمن بیان اینکه در مهمترین رویداد پلیسی باند سارقان تجهیزات معدن در سمنان منهدم شدند، افزود: این سه سارق قصد انتقال دستگاه پیکو صنعتی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال را داشتند که در محور دامغان_سمنان متوقف و به دام پلیس افتادند.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه روز گذشته سارق داخل خودرو هنگام سرقت توسط مأموران کلانتری ۱۱ سرخه دستگیر شد، ابراز داشت: این سارق ۲۹ ساله غیر بومی به انجام پنج فقره سرقت داخل خودرو و یک مورد تخریب پراید اعتراف کرده است.

موقوفه ای ضمن بیان اینکه دو سارق اماکن دولتی و خصوصی و باغات در سمنان دستگیر شدند، تصریح کرد: این افراد سابقه دار و متواری از زندان به انجام ۱۳ فقره سرقت اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه متهمان دستگاه جوش، سیم و کابل، دریل و موتور سیکلت کشف و ضبط شد.

وی از توقیف یک دستگاه تریلی حاوی قاچاق شامل لوازم خانگی، ابزار آلات صنعتی، قطعات خودرو، لوازم صوتی و تصویری و مواد خوراکی و غیره به ارزش بالغ بر ۹ میلیارد ریال در ایست و کنترل محور سمنان_دامغان خبر داد و افزود: راننده بازداشت و خودرو توقیف و روانه پارکینگ شد.

کد خبر 6093717

دیگر خبرها

  • اتباع و قاچاق سوخت دو مسئله اصلی هرمزگان
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • کشف قاچاق سوخت در هندیجان
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • اتباع بیگانه و قاچاق سوخت دو مساله اصلی هرمزگان است
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • کشف انبار گردوی خارجی قاچاق در بیرجند
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ باند سرقت معدن منهدم شد