Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- قائم‌مقام باشگاه نساجی گفت: پیش‌بینی می‌کردیم رای کمیته تعیین وضعیت در مورد سرلک و جعفری به نفع باشگاه ما اعلام شود. تاریخ انتشار: 10:43 - 06 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۰۰۳۸

ایزد سیف‌الله‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در مورد رای اعلام شده از سوی کمیته تعیین وضعیت در مورد دو بازیکن سابق تیم فوتبال نساجی مازندران، اظهار داشت: بالاخره حق به حقدار رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌بینی می‌کردیم رای کمیته تعیین وضعیت در مورد سرلک و جعفری به نفع باشگاه ما اعلام شود.

وی ادامه داد: این دو بازیکن و باشگاه شهرخودرو تخلف کردند. آنها با این کار هم از استفاده از این دو بازیکن محروم شدند و هم اجازه ندادند ما از آنها سود ببریم. بازیکنان هم در چنین شرایطی بیش از بقیه ضرر می‌کنند. باشگاه ما به شدت به خاطر جدایی این بازیکن صدمه دید. شاید اگر در نیم‌فصل دوم آنها را در اختیار داشتیم شرایط برای ما بهتر رقم می‌خورد.

قائم‌مقام باشگاه نساجی مازندران تصریح کرد: شاید این ماجرا درسی برای باشگاه‌های دیگر باشد تا به حرف دلال‌ها اعتماد نکنند. ما با تلاش کادر حرفه‌ای حقوقی باشگاه‌مان به حق خود رسیدیم. کلیه پرونده‌های مشابه پرونده شکایت ما رای‌های مشابه داشته است. این ثابت می‌کند بازیکنان باید کمی صبور‌تر باشند. در شرایط فعلی آنها باید رعایت باشگاه‌ها را بکنند. به هیچ وجه قصد نداشتیم پول بازیکنان را ندهیم. طبیعی است که با وضعیت اقتصادی کشور ممکن است برخی پرداخت‌ها با تاخیر روبرو شود.

سیف‌الله‌پور در پایان با اشاره به استعفای رضا مهاجری و انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی نساجی خاطرنشان کرد: مسئولان باشگاه در حال پیگیری بودند. قصد داشتیم سرمربی خوبی جذب کنیم که این اتفاق رخ داد قطعا به فکر تیم‌مان هستیم.

بیشتر بخوانید: سرمربی نساجی انتخاب شده است؟

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نساجی مازندران شهرخودرو نساجی مازندران لیگ برتر فوتبال کمیته تعیین وضعیت باشگاه ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۳۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی

اینتر قصد دارد ترکیب قهرمان سری آ را از این هم قوی تر کند. 

طرفداری | اینتر پس از پیروزی در دربی دلامادونینا مقابل میلان، قهرمانی خودش در فصل 24-2023 سری آ ایتالیا را قطعی کرد. قهرمانی در لیگ همچنین دومین ستاره اسکودتو را برای باشگاه به ارمغان آورد که دستاوردی تاریخی برای اینزاگی و تیمش است.

اینتر از همین حالا کار خود برای فصل بعد را آغاز کرده است، زیرا نیاز به جذب تعدادی بازیکن در تابستان دارد تا در سری آ، کوپا ایتالیا، سوپرکاپ ایتالیا، لیگ قهرمانان و نسخه جدید جام باشگاه های جهان، رقابت کند.

پنج هدیه اینتر برای اینزاگی

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، اینتر فاصله زیادی تا جذب بنتو، دروازه بان تیم ملی برزیل و باشگاه اتلتیکو پارانائنزه ندارد. نراتزوری همچنان رویای امضای قرارداد با یاشوا زیرکزی، مهاجم بولونیا را در سر دارد. امیل هولم از آتالانتا نیز در تیررس اینتر قرار دارد چون آینده دنزل دومفریز اصلا مشخص نیست و احتمال جدایی او وجود دارد. 

دو هدیه دیگری که اینتر به اینزاگی می دهد، از خود تیم هستند. باشگاه در آستانه توافق بر سر قراردادهای بلندمدت جدید با لائوتارو مارتینز و نیکولو بارلا است که ماندن دو تن از مهم ترین بازیکنان تیم اینزاگی به شکل بلند مدت را تضمین خواهد کرد. 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان ماندنی شد؟
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • پیش بینی وضعیت جوی استان همدان