Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@02:51:40 GMT

اقتدار پلیس فضا را برای مجرمان ناامن کرده است

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۳۳۳۹

اقتدار پلیس فضا را برای مجرمان ناامن کرده است

ایسنا/کرمانشاه امام جمعه پاوه با قدردانی ار تلاش های ماموران انتظامی، گفت: اقتدار و صلابت پلیس در برخورد با مجرمان، فضا را برای آنها بسیار ناامن کرده است.

 ماموستا "ملاقادر قادری" در دیدار با جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: امروز شاهد امنیت مطلوبی در سراسر ایران اسلامی و خصوصا استان کرمانشاه و شهرستان پاوه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سلمانی ادامه داد: این خوش خیالی است اگر تصور کنیم دشمنان لحظه ای از ضربه زدن به کشور و با چالش مواجه کردن امنیت جامعه ما غافل شده اند، آنها هر لحظه به دنبال وارد کردن ضربه به ما هستند و از این رو باید همواره مراقب و هوشیار باشیم.

ماموستا قادری خاطرنشان کرد: در این میان نیروهای مسلح از جمله نیروی انتظامی با چشمان همیشه بیدار خود امنیت خوبی را در کشور حاکم و فضا را برای مجرمان و دشمنان این مرز و بوم ناامن کرده اند.

امام جمعه پاوه همچنین به بحث انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: علی رغم تلاش دشمنان برای ایجاد ناامنی در خلال برگزاری این رویداد مهم، دیدیم که انتخابات در سلامت و امنیت کامل برگزار و موضوع نگران کننده ای رخ نداد.

وی در پایان با قدردانی از تلاش های پلیس برای برقراری امنیت در خلال برگزاری انتخابات، خواستار همکاری همه دستگاه های اجرایی با نیروی انتظامی در راستای ارتقاء امنیت شد.

ارتقاء امنیت مشارکت همه اقشار جامعه را می‌طلبد

سرهنگ جمال سلمانی جانشین فرمانده انتظامی استان کرماشاه نیز در این دیدار گفت: ارتقاء امنیت و ناکام گذاشتن مجرمان برای انجام اعمال مجرمانه نیازمند مشارکت همه اقشار اعم از مردم و مسوولان است.

وی اظهار داشت: وظیفه ذاتی پلیس حفظ امنیت جامعه و شهروندان آن است که خوشبختانه این موضوع مورد قبول اکثر شهروندان قرار دارد.

وی با بیان اینکه دشمنان و مجرمان به صورت مداوم طرح ها و نقشه های خود را برای رسیدن به اهدافشان تغییر می دهند، گفت: پلیس نیز متناسب با آن تلاش می کند که برنامه هایشان را شناسایی و خنثی کند.

 سلمانی ادامه داد: در این میان نکته قابل توجه نیاز پلیس به مشارکت دستگاه های اجرایی و خود مردم برای ارتقاء امنیت فعلی است، چرا که تجربه ثابت کرده برای ارتقاء امنیت نیاز مبرمی به مشارکت همه افراد جامعه است.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین به نقش روحانیون برجسته در همراه سازی مردم با پلیس اشاره و اظهار کرد: افرادی نظیر ماموستا قادری با توجه به مقبولیتی که میان اقشار مختلف مردم دارند می توانند از آنها بخواهند که نهایت همکاری را به منظور ارتقاء امنیت با ماموران پلیس داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به تلاش همه جانبه پلیس برای برقراری امنیت در اورامانات و خصوصا شهرستان پاوه، از حمایت های امام جمعه این شهرستان قدردانی کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه نيروي انتظامي استانی اجتماعی ارتقاء امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۳۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه خبرداد.

سردار جهانبخش در تشریح این خبر گفت: به دنبال بروز یک حرکت غیر قانونی توسط تعدادی از مخلان نظم و امنیت عمومی در فلکه پل قویون ارومیه و بازنشر تصاویر نامطلوب این رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی، بلافاصله پلیس امنیت عمومی انتظامی استان با تیم ویژه مبارزه با اراذل و اوباش رسیدگی به موضوع را شروع کرد.

وی افزود: تمامی افراد مرتبط با این موضوع شناسایی شده و شب گذشته با هماهنگی مرجع قضایی تعداد ۶ نفر از عناصر اصلی دستگیر شده و با حمایت مرجع قضایی برنامه ریزی شده که برخورد قانونی قاطعی با این اشخاص صورت گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری پلیس، فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: مطمئناً پلیس به هیچ وجه، حرکات این چنینی را تحمل نخواهد کرد و در همان لحظات اولیه برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت و اخطار می دهم به کسانی که ادعای اراذل و اوباش و یا قلدرمآبی می کنند اگر در صحنه پلیس با آنها مواجه شود، برخورد کوبنده تری با آنها خواهیم داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • دشمن در تلاش است موضوع حجاب را به مسئله امنیتی تبدیل کند
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • اصناف یکی از کانون‌های اصلی حفظ و ارتقاء امنیت جامعه هستند
  • ارتقا امنیت در کرمانشاه محسوس‌تر می‌شود
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • پرداخت وام فرزندآوری؛ شیوه جدید کلاهبرداران سایبری