Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@11:36:15 GMT

هنوز جواب تست کرونای الهام فخاری اعلام نشده است

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۳۳۷۹

هنوز جواب تست کرونای الهام فخاری اعلام نشده است

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در دویست و یکمین جلسه شورای شهر اظهار داشت: ابعاد روانی و استرس شهروندان کمتر از خطر خود بیماری کرونا نبوده است که اطلاع‌رسانی ناقص و دیرهنگام باعث آسیب به افکار عمومی جامعه شد.

وی افزود: امیدواریم مدیریت شهری همه امکانات خود را بسیج کند و وزارت بهداشت هم با سرعت عمل و صداقت در اطلاع‌رسانی انتظارات مردم را برآورده سازد و مانع شود که بازار داغ شایعات بر ذهن مردم رسوخ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دستگاه‌های مختلف از جمله شرکت و شهر سالم در پایتخت نقش مؤثری در پیشگیری از کرونا دارند و باید با اقدامات بهنگام مانع سونامی بهداشتی در کشور شویم.

رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: امروز جای خانم فخاری در شورای شهر خالی است و برای سلامتی ایشان دعا می‌کنیم و امیدواریم سلامتی‌شان باز گردد البته خانم فخاری در انتظار جواب تست کرونای خود هستند و ان‌شاءالله پس از نتیجه منفی این تست زودتر به ما ملحق می‌شوند.

هاشمی در ادامه به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: مشارکت برای انتخابات در تهران ۲۵ درصد بوده که تقریباً نصف انتخابات قبلی است و امیدواریم مشکلات حل شود و دلایل مختلفی از جمله عملکرد قوای سه‌گانه، مسائل اقتصادی و ... سبب کاهش مشارکت‌ شده است.

وی بیان داشت: امروز در شرایط دشوار تحریمی قرار داریم و امیدوارم با اقدامات مؤثر بتوان زمینه مشارکت مردم را در زمینه‌های مختلف از جمله انتخابات بیشتر شاهد باشیم.

۴۷۲۳۲

کد خبر 1356911

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شورای شهر تهران مجلس شورای اسلامی وزارت بهداشت ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۳۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است

به گزارش خبرنگار مهر یوسف، نوری پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان با تقدیر از مشارکت خوب مردم استان در انتخابات اسفند سال گذشته تاکید کرد انتخابات پیش روی نیز باید بدون نقص برگزار شود.

وی صیانت از آرای مردم را مسئله مهم بیان کرد و دخالت مسئولان را در انتخابات پذیرفتنی ندانست و افزود: انتخابات باید باشکوه‌تر در استان برگزار شود.
وی تصریح کرد تمامی فرایندهای انتخابات تسط مردم و هیئت‌های اجرایی انجام می‌شود.

قاسم عزیززاده گرجی رئیس ستاد انتخابات مازندران نیز شمار واجدان شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه قائمشهر سوادکوه سوادکوه شمالی سیمرغ و جویبار را ۳۷۰ ۱۴۰ نفر اعلام کرد و گفت ۴۱۶ رأی مردم این حوزه را جمع آوری می‌کند.

وی با بیان اینکه میزان مشارکت مردم در مرحله اول انتخابات گفت تعداد صندوق‌های روستایی ۲۲۱ شعبه است.

کد خبر 6098093

دیگر خبرها

  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • آرایش سیاسی مجلس جدید چشم‌به‌راه مشارکت مردم است
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • توصیه مهم به مردم در خصوص دور دوم انتخابات
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم