Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@14:43:18 GMT

خوانساری: مرزها را قرنطینه کنید

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۳۵۹۶

خوانساری: مرزها را قرنطینه کنید

«مسعود خوانساری» در نامه‌ای به اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری خواست که برای حفظ جریان صادرات، نسبت به ایجاد قرنظینه مرزی با همکاری وزارت خارجه، راه و با نظارت سازمان جهانی بهداشت اقدام کنند.

او در این نامه با بیان اینکه قرنطینه برای رانندگان هم قابل اجراست، تاکید کرده است: قطع صادرات خسارت جدی به اقتصاد ملی آن هم در ماه پایانی سال وارد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا از روز جمعه برخی کشورها از جمله آذربایجان، افغانستان، کویت، پاکستان و ارمنستان مرزهای خود را برای تامین سلامت با ایران بسته‌اند و عراق نیز ورود و خروج اتباع ایرانی و عراقی را ممنوع کرده است.

برچسب‌ها افغانستان مسعود خوانساری سازمان جهانی بهداشت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افغانستان مسعود خوانساری سازمان جهانی بهداشت اسحاق جهانگیری افغانستان مسعود خوانساری سازمان جهانی بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۳۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مظهری، رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، گفت: نسخه پیچی و فروش دارو همچنان تحت کنترل مسئول فنی داروخانه هاست و فقط حمل دارو با ابلاغ این آیین نامه با استفاده از سکوهای اینترنتی انجام میشود.
وی افزود: این آیین نامه با رعایت اصول حفظ سلامت بیماران، موجب سهولت دسترسی بیماران به داروهای مورد نیاز میشود.
مظهری ادامه داد: توزیع دارو بر بستر اینترنت بزودی به صورت آزمایشی در چند شهر با دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز می شود و بعد از ۶ ماه در سراسر کشور پوشش داده می شود.
رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت در پایان گفت: بیماران با استفاده از سکوهای اینترنتی برای انتخاب نزدیکترین داروخانه به محل سکونت میتوانند داروی خود را سریع تر دریافت کنند .

دیگر خبرها

  • افزایش سهم ایران از بازارهای جهانی با تقویت صادرات سفال
  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد
  • افزایش ۲۰۰ میلیون یورویی سرمایه صندوق ضمانت صادرات
  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • سازمان بهداشت جهانی: باید فورا در غزه آتش‌بس برقرار شود
  • ویدیو/ مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟! 
  • قرنطینه‌شدن کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه