Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مشرق، دولت چین در تازه‌ترین اطلاع‌رسانی درباره وضعیت کنونی شیوع ویروس کرونا در این کشور، درباره میزان مبتلایان، فوتی‌ها و همچنین مداوای افراد آماری تازه‌ ارائه داده است.

بنا بر گزارش خبرگزاری آناتولی، کمیسیون بهداشت ملی چین روز سه شنبه (امروز) اعلام کرد که میزان افراد مبتلا به ویروس کرونا در این کشور به ۷۷۶۵۰ نفر افزایش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این کمیسیون، حدود ۲۷۳۲۳ نفر از افراد مبتلا به این ویروس بعد از مداوا و درمان، از بیمارستان‌های چین ترخیص شده‌اند.

کمیسیون ملی بهداشت چین آماری از میزان فوتی‌های ویروس کرونا داده است.

طبق اعلام این کمیسیون، در ۲۴ ساعت گذشته ۷۱ نفر جانشان را از دست دادند و میزان تلفات کرونا در چین به ۲۶۶۵ فوتی رسیده است.

طبق گزارش آناتولی، ویروس کرونا علاوه بر چین در بیش از ۲۵ کشور جهان شامل آمریکا، انگلیس، سنگاپور، روسیه و هند هم گسترش یافته است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پکن چین مبتلایان ویروس کرونا کمیسیون بهداشت ملی چین ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۳۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجالی‌ترین صحنه دیدار پرسپولیس و نساجی

به گزارش "ورزش‌ سه"، در دقیقه 69 و چند ثانیه پیش از باز شدن دروازه نساجی مازندران برای بار دوم که روی یک فرار تماشایی و یک ضربه بغل پای دقیق توسط اوستون اورونوف رقم خورد، محمدرضا حسینی برای زدن توپی با گئورگی گولسیانی، هم‌تیمی سابقش در سپاهان، به هوا پریده بود و پس از فرود، هر دو بازیکن نقش بر زمین شدند. 

پس از این برخورد بازیکنان پرسپولیس بلافاصله ترتیب یک ضدحمله را دادند، اما بازیکنان نساجی و در راس آنها فرهاد زامهران و مهرداد عبدی معتقدند بودند که برخورد گولسیانی و حسینی از ناحیه سر بوده و بازی باید بلافاصله برای مداوای بازیکن باتجربه قرمزپوشان مازندرانی متوقف شود؛ این البته چیزی نبود که پرسپولیسی‌ها در آن دقایق مسابقه به آن اعتقادی داشته باشند و با ادامه بازی موفق به ثبت گل دوم هم شدند.

پس از ثبت گل دوم پرسپولیس علیرضا بیرانوند و پزشک نساجی بالای سر محمدرضا حسینی آمدند و مداوای او را آغاز کردند که البته خوشبختانه اتفاقی برای این بازیکن باتجربه وخوش اخلاق فوتبال ایران نیفتاده بود. 

همچنین پرس‌و‌جوی خبرنگار "ورزش‌ سه"، نشان می‌دهد که حسینی امروز بدون استراحت در آخرین تمرین تیمش حاضر بوده و در این روزهای حساس باشگاه نساجی مازندران مشکلی برای حضور در 4 بازی باقی مانده تیمش ندارد.

عکس‌ها: مجتبی حمیدیان

دیگر خبرها

  • جنجالی‌ترین صحنه دیدار پرسپولیس و نساجی
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • علت افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران چیست؟
  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • عضو انجمن آسم و آلرژی : ۹ تا ۱۳ درصد مردم کشور آسم دارند / آلودگی هوای کلانشهرها از عوامل مهم ابتلا به آسم است
  • کم بارشی کماکان گریبانگیر ۱۱ استان
  • چند درصد ایرانی‌ها آسم دارند؟ بالاترین میزان ابتلا در این سن
  • ۱۳ درصد ایرانی‌ها به آسم مبتلا هستند/ آسم چگونه درمان می شود؟