Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@05:10:29 GMT

اتوبوس‌های کرج هر شب ضد عفونی می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۳۷۸۸

اتوبوس‌های کرج هر شب ضد عفونی می‌شود

ایسنا/البرز رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: دو روز پیش هر لیتر مواد ضد عفونی کننده را ۵۵ هزار تومان خریدیم و امروز ناچار به پرداخت ۷۵ هزار تومان شدیم.

مجید استاد کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در بین مردم، این سازمان از چند روز گذشته ضدعفونی کردن اتوبوس‌ها را در دستور کار خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر این اساس اتوبوس‌های ملکی سازمان هر شب در پارکینگ و اتوبوس‌های بخش خصوصی نیز پس از استقرار در ترمینال شهید سلطانی به طور کامل ضد عفونی می‌شوند.

وی با اشاره به ماندگاری ۴۸ ساعته این مواد ضدعفونی توضیح داد: خوشبختانه ماندگاری این مواد بالا است و دو روز بر روی سطوح باقی می‌ماند.

این مسئول تاکید کرد: در حال حاضر اولویت ما ضد عفونی کردن اتوبوس‌ها است چون در طول روز در مقایسه با تاکسی افراد بیشتری را جابه جا می‌کنند.

استادکاظمی اضافه کرد: در مرحله بعد بنا داریم مواد ضدعفونی کننده را در اختیار روسای خطوط تاکسیرانی نیز قرار دهیم تا رانندگان تاکسی نیز بتوانند خودروی خود را ضد عفونی کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج با گلایه از گران شدن مواد ضدعفونی کننده مصرفی، گفت: دو روز پیش هر لیتر مواد ضد عفونی کننده را ۵۵ هزار تومان خریدیم و امروز ناچار به پرداخت ۷۵ هزار تومان شدیم.

وی اضافه کرد: از آنجایی که ضدعفونی کردن وسایل حمل و نقل عمومی به طور مستقیم با سلامت مردم سرکاروکار دارد، چاره‌ای جز خرید این مواد نداریم.

وی گفت: از آنجایی که برخی از شهروندان به بوی الکل و وایتکس حساسیت دارند، نمی‌توان از این محلول‌ها برای ضد عفونی کردن وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرداری کرج کرج کروناویروس عفونی کننده هزار تومان عفونی کردن حمل و نقل ضد عفونی مواد ضد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۳۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد طرح رایگان شدن اتوبوس‌های شهری مشهد در کمیته انطباق

دریافت 53 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6090334

دیگر خبرها

  • ChatGPT در تشخیص آبسه مغزی شکست خورد
  • تصاویری تلخ از تصادف مرگبار اتوبوس ایرانی‌ در خاک ارمنستان
  • تصادف مرگبار اتوبوس ایرانیان در ارمنستان
  • تصاویر تصادف مرگبار اتوبوس ایرانی در ارمنستان
  • کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس؛ متهم دستگیر شد
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد
  • دستگیری عامل ضرب و شتم شهروندان در اتوبوس
  • رد طرح رایگان شدن اتوبوس‌های شهری مشهد در کمیته انطباق
  • رشته‌های عفونی و خون متقاضی کمتری دارند/ شاهد گسترش مصرف سیگار هستیم