Web Analytics Made Easy - Statcounter

مستند «باشگاه شهرت» در آخرین قسمت برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند» رونمایی و بررسی خواهد شد.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آخرین قسمت از فصل سوم برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند»، با پخش و بررسی مستند «باشگاه شهرت» به کارگردانی محمدحسن یادگاری از شبکه مستند پخش خواهد شد.
مستند «باشگاه شهرت» روایتی از چگونگی به شهرت رسیدن سلبریتی‌ها از جمله: الیزابت تیلور، چارلی چاپلین، مرلین مونرو، جرج بست، دیوید بکهام و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در زمان‌های مختلف است و تاثیرات مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی هر کدام از این سلبریتی‌ها را در دوره‌های مختلف بر روی جامعه‌شان بررسی می‌کند.
این روز‌ها موضوع شهرت یا به اصطلاح عامه «سلبریتی» بسیار داغ است و با منتشر شدن یک عکس یا یک فیلم از چهره‌های معروف، موجی از صحبت‌ها و حواشی به راه می‌افتد. محمدحسن یادگاری در جدیدترین مستند خود سراغ سلبریتی‌های خارجی رفته است و نقش آنان را در عرصه‌های مختلف بر جامعه‌شان بررسی می‌کند.

این مستند که به کارگردانی محمدحسن یادگاری تولید شده است پیش از این در دهمین جشنواره فیلم عمار حضور داشت و با استقبال بسیار خوبی مواجه شد؛ حال این فیلم مستند برای اولین بار در تلویزیون و برنامه «به اضافه مستند» رونمایی خواهد شد.

در این قسمت و پس از پخش مستند، نشست کارشناسی و نقد و بررسی این مستند با حضور سینا کلهر معاون اجتماعی و فرهنگی مرکز پژوهش‌های مجلس و محمدحسن یادگاری کارگردان این فیلم برگزار خواهد شد. علاوه بر این، محمدتقی فهیم و سعید قطبی‌زاده به نقد و بررسی فرمی این مستند خواهند پرداخت. این قسمت از برنامه به اضافه مستند روز سه‌شنبه ۶ اسفند ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روز‌های چهارشنبه ۷ اسفند ساعت ۹ و جمعه ۹ اسفند ساعت ۱۳:۳۰ است.

«به اضافه مستند»، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که به پخش مستند‌های دیده نشده در تلویزیون و بحث کارشناسی پیرامون موضوع مستند می‌پردازد. این برنامه با اجرای سیدمحمدعلی صدری‌نیا و کارگردانی محمدرضا رضاییان با دکوری جدید و آیتم‌هایی متنوع سه‌شنبه‌های هرهفته ساعت ۲۰:۳۰ به روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: برنامه به اضافه مستند شبکه مستند صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اضافه مستند شبکه مستند سلبریتی ها خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۳۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام در بازی‌های اخیر استقلال یک چالش جدی را پشت سر گذاشته و آن هم فشار بیش از حد تیم رقیب و احتمال از دست رفتن نتیجه در دقایق پایانی مسابقه است و آنها در دیدار مقابل تراکتور در تلاش خواهند بود تا این مشکل را حل کنند.

استقلالی‌ها در بازی با مس‌رفسنجان، آلومینیوم اراک و شمس آذر قزوین در حالی که روند مسابقه را در دست داشتند و موقعیت‌های بیشتری ایجاد کردند و در بازی با آلومینیوم و شمس آذر 3 امتیاز کامل را هم در اختیار داشتند اما در دقایق پایانی با مشکل جدی رو به رو شدند.

استقلال در بازی با آلومینیوم در ثانیه‌های پایانی مسابقه خوش‌شانس بود که دروازه‌اش باز نشد و ضربه جبیره به شکلی عجیب و با فاصله کم از کنار دروازه به بیرون رفت تا حسینی نفس راحت بکشد!

آنها در بازی با شمس‌آذر هم شرایط مشابهی را تجربه کردند و در حالی که دو بر صفر حاکم مطلق زمین بودند، از دقیقه 84 ورق برگشت و تحت فشار زیادی قرار گرفتند و دو گل هم وارد دروازه آنها شد تا وقت‌های اضافه این مسابقه برای آنها حساس و حیاتی شود!

این شرایط مقابل تیم تراکتور که مهره‌های خطرناک‌تری دارد و حمایت پرشورها را هم در ورزشگاه یادگار همراه خود دارند به مراتب خطرناک‌تر خواهد بود و استقلالی‌ها باید علاوه بر 90 دقیقه مسابقه برنامه ویژه‌ای هم برای ده دقیقه پایانی وقت‌های اضافه داشته باشند!

شاید استقلالی‌ها در دو بازی اخیر به دلیل مسائل فنی، خستگی بازیکنان و نبود بازیکن شاخص روی نیمکت با این مشکل مواجه شده بود اما با ادامه‌دار شدن این اتفاق یک چالش جدی و یک ترس ناخودآگاه و مسئله روحی روانی تبدیل خواهد شد!

دیگر خبرها

  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • بررسی اضافه شدن نام «خلیج فارس» به استقلال/ اولیایی:مالکان جدید باشگاه اول طرح توسعه ارائه بدهند
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • خاطره‌بازی با عصر بزرگداشت مقام معلم
  • دومین برنامه‌ سینماتک خانه سینما به مستندخوانی اختصاص یافت 
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • میدان شهرت در ایران