Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ناظر بازی و ناظر داوری گزارش خود را به فدراسیون فوتبال ارائه داده‌اند و ما هم منتظر هستیم تا کمیته محترم انضباطی فدراسیون رای درست و اصلح را صادر کند. تاریخ انتشار: 11:22 - 06 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۰۱۰۸

علی رغبتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص اتفاقات و حواشی دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس که منجر به لغو این بازی شد، اظهار داشت: همه دیدند که چه اتفاقاتی افتاد، تیم ما آماده بازی بود، ولی خب آن اتفاقات رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ناظر بازی و ناظر داوری گزارش خود را به فدراسیون فوتبال ارائه داده‌اند و ما هم منتظر هستیم تا کمیته محترم انضباطی فدراسیون رای درست و اصلح را صادر کند. همه ما در باشگاه دنبال احقاق حق پرسپولیس هستیم و از این مسئله کوتاه نمی‌آییم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: همه شواهد نشان دهنده این است که نتیجه بازی باید سه بر صفر به سود پرسپولیس اعلام شود. ما به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعتماد داریم و می‌دانیم دوستان رای درست را در این خصوص اعلام خواهند کرد، فقط هرچه زودتر باید این رای صادر شود تا تکلیف جدول هم مشخص باشد.

رغبتی در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس در مسیر کسب چهارمین قهرمانی پیاپی لیگ قرار دارد. ما در هیئت مدیره پشت تیم هستیم تا پرسپولیس در نهایت به قهرمانی برسد. در این بین از هواداران هم می‌خواهیم که مثل همیشه پشت تیم باشند و اتحاد داشته باشند تا در نهایت جام قهرمانی به پرسپولیس برسد.

بیشتر بخوانید: همه خط‌ها اشغال است؛ لابی سیاسی نتیجه سپاهان – پرسپولیس را تعیین می‌کند؟

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس سپاهان پرسپولیس لیگ برتر فوتبال رای درست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۳۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی

ظاهرا حواشی دیدارهای پرسپولیس و سپاهان تمامی ندارد و مدیران باشگاه پرسپولیس و سپاهان بعداز دور جدید بيانيه ها به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شدند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس(مصطفی لشگری) و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان (مسعود سعیدی) جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

دیدار 2 تیم چهارشنبه هفته قبل با تساوی بدون گل به اتمام رسید که البته حواشی زیادی به همراه داشت.

این دو مدیر ورزشی،درفضای مجازی و همچنین  شب گذشته در برنامه شب‌های فوتبالی در شبکه ورزش، پیرامون حواشی این بازی بحث و جدل داشتند که این موضوع باعث احضار آنها شده است. 

دیگر خبرها

  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!
  • احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • احضار نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی