Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل و معاونین سازمان خدمات درمانی و رییس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح از بخش های مختلف آسایشگاه کهریزک بازدید کرد و گفت: تجهیزات درمانی بیمه شدگان نیروهای مسلح درآسایشگاه کهریزک تأمین می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، مدیرعامل و معاونین سازمان خدمات درمانی و رییس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح و هیات همراه با حضور در سرای سالمندان کهریزک، از بخش های مختلف این مجموعه بزرگ بازدید و با مددجویان نیروهای مسلح حاضر در این آسایشگاه دیدار و گفتگو کردند و از نزدیک در جریان نیازهای آنان قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  امیرنوروزی مدیرعامل سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح طی نشستی صمیمانه با مدیران و کارمندان زحمتکش و خدوم این آسایشگاه، با اعلام آمادگی کامل جهت رفع مشکلات درمان و توانبخشی آسایشگاه کهریزک گفت: با هم افزایی و همدلی ضمن بهبود شرایط جامعه هدف، می توانیم نسبت به بهبود خدمات بخش های درمان و توانبخشی گام های مؤثری برداریم.
 
 وی با تأکید بر حمایت کامل از بیمه شدگان نیروهای مسلح، خاطرنشان کرد: سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح می تواند لوازم و تجهیزات مورد نیاز درمانی را تهیه کرده و در اختیار بیمه شدگان معزز نیروهای مسلح که در آسایشگاه کهریزک تحت مراقبت هستند، قرار دهد.
 
دکتر امیرنوروزی تصریح کرد: سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح در جهت رفاه حال بیمه شدگان نیروهای مسلح، بسته توانبخشی MS و بسته آموزشی کار درمانی، گفتار درمانی و فیزیوتراپی در منزل را برای خانواده های بیمه شده ای که یکی از اعضای خانواده بیماری هایی مثل CP (فلج مغزی) وMS  را دارند، فراهم کرده است.
 
مدیرعامل سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح، با اعلام آمادگی جهت برگزاری دوره های آموزش عملی بسته مراقبتی از سالمندان در آسایشگاه کهریزک که با همکاری ساخد و مؤسسه توانمندسازی بازنشستگان ساتا در حال انجام است، گفت: این سازمان از مهرماه سال جاری خدمات بالینی در منزل را تحت پوشش قرار داده است و می توانیم با پرداخت هزینه های بیمه شدگان نیروهای مسلحی که این خدمات را از کهریزک دریافت می کنند، بخشی از هزینه های این آسایشگاه را کاهش دهیم.
 
وی با اشاره به اینکه طبابت و روند درمان درآسایشگاه کهریزک با تمامی مراکز درمانی کشور متفاوت است، اظهار داشت: بیماران در بیمارستان ها و کلینک های درمانی به حضور پزشکان می رسند تا پیگیر درمان خود باشند، حال آنکه در آسایشگاه کهریزک پزشکان نه تنها موظفند بر بالین بیمار حاضر شوند، بلکه باید در تشخیص بیماری و درمان آن دسته از عزیزانی که علائم آشکار بیماری ندارند نیز مشارکت داشته باشند.
 
دکتر نوروزی خاطرنشان کرد: تلاش ما همواره بر این بوده است که با امکانات موجود، بهره گیری از توان سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح و تخصص پزشکان آسایشگاه و درعین حال اعزام بیماران به مراکز درمانی و بیمارستانی نیروهای مسلح، درمان مددجویان نیروهای مسلح را به بهترین نحو ممکن به سرانجام برسانیم.
 

 
گفتنی است، در این نشست سردار گودرزی رییس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح(سابا) با تقدیر از زحمات شبانه روزی پزشکان موظف و افتخاری آسایشگاه کهریزک، گفت: مجموعه کادر پزشکی، همکاران واحد پرستاری و مددکاری این آسایشگاه، دست به دست یکدیگر داده اند، تا زندگی آن گونه که شایسته عزیزان این مجموعه بزرگ است در جریان باشد.

 
سردار گودرزی خدمت به بازنشستگان را افتخاری برای خود وسازمان بازنشستگی نیروهای مسلح برشمرد و تاکید کرد: سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح تا آنجایی که در توان دارد و با استفاده از همه امکانات و منابع موجود، تلاش می کند تا به خانواده نیروهای مسلح و بازنشستگان مستقر در این مجموعه توجه ویژه داشته باشد و موجبات بهبود منزلت، سلامت، امنیت خاطر و ارتقاء سطح رضایت مندی این عزیزان را فراهم آورد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیرعامل سازمان خدمات بیمه درمانی ارتش جمهوری اسلامی ارتش سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح خدمات درمانی نیروهای مسلح بیمه شدگان نیروهای مسلح سازمان خدمات درمانی آسایشگاه کهریزک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۴۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید

امتداد - میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در دور جدید بازدید میدانی از وضعیت پروژه‌های عمرانی سازمان تأمین‌اجتماعی در سال 1403، به همراه جمعی از معاونین و مدیران این سازمان ضمن بازدید از پروژه احداث بیمارستان جدید شهید فیاض‌بخش تهران، در جلسه‌ای مشترک با عوامل اجرایی این پروژه، بر ضرورت اتمام آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بهره‌برداری از این مرکز درمانی جهت ارائه خدمت به بیمه‌شدگان تأکید کرد و گفت: امانت‌داری شقوق مختلف دارد که یکی از آن‌ها همین مسئولیت‌پذیری نسبت به اموالی است که در اختیار ما قرار داده شده و از این باب وظیفه داریم پروژه‌های عمرانی خصوصاً در حوزه درمان را که برخی از آن‌ها مثل همین پروژه بیمارستان شهید فیاض‌بخش از دوره‌های قبل نیمه‌تمام باقی مانده؛ در سریع‌ترین زمان ممکن به اتمام برسانیم.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، موسوی در جریان این بازدید در نشستی با حضور مدیرکل درمان تأمین‌اجتماعی استان تهران، رئیس بیمارستان شهید فیاض‌بخش تهران و عوامل اجرایی پروژه احداث ساختمان جدید این بیمارستان، ضمن تقدیر از زحمات دست‌اندرکاران این پروژه، خواستار تکمیل و بهره‌برداری از آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن شد و اظهار داشت: سال ۱۴۰۳ در هدف‌گذاری سازمان تأمین‌اجتماعی، سالی است که همه پروژه‌های عمرانی حوزه درمانی ما باید به اتمام برسد و این از اولویت‌های قطعی سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید است.

وی در مورد وضعیت احداث پروژه بیمارستان فیاض‌بخش افزود: این پروژه به مراحل پایانی رسیده و به‌زودی آماده ارائه خدمت به ملت شریف ایران خصوصاً بیمه‌شدگان سازمان تأمین‌اجتماعی خواهد بود؛ هرچند انتظار می‌رفت برخی از پروژه‌ها در زمان کوتاه‌تری به اتمام برسند. اما به هر حال طی ماه‌های آینده پروژه بیمارستان جدید فیاض‌بخش با همت شما عزیزان به اتمام رسیده و تجهیز خواهد شد تا بیمه‌شدگان عزیز بتوانند از خدمات گسترده و به‌روز این مرکز بزرگ درمانی استفاده کنند.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: ان‌شاءالله ظرف کوتاه‌ترین زمان ممکن فرآیند تکمیل و بهره‌برداری شامل آخرین اقدامات ساختمانی، تجهیز بیمارستان و استقرار نیروی انسانی بخش‌های مختلف انجام خواهد شد و ظرفیت خدمت‌رسانی یکی از بزرگترین مراکز درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی در اختیار بیمه‌شدگان عزیز قرار خواهد گرفت. این وظیفه ما است که در فرآیند انجام پروژه‌های عمرانی حق مردم را رعایت کنیم و امانت‌دار خوبی برای آن‌ها باشیم؛ چه این اموال، امانت مردم در دست ما است و در دنیا و آخرت باید نسبت به این امانت پاسخگو باشیم.
بر اساس این گزارش در جریان این بازدید، عوامل اجرایی پروژه احداث بیمارستان ۵۵۰ تخت‌خوابی شهید فیاض‌بخش تهران، ضمن ارائه گزارش‌هایی درباره بخش‌های مختلف این پروژه از جمله روند تأمین زیرساخت‌ها و تجهیزات پزشکی و تامین نیروی انسانی مورد نیاز این مرکز درمانی، از پیشرفت این پروژه خبر داده و نسبت به تکمیل آن ظرف ماه‌های آینده ابراز امیدواری کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است
  • اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • امیر آشتیانی: راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری
  • کسی نمی‌تواند نام «خلیج فارس» را جعل کند
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود