Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@21:47:44 GMT

انتشارات مدرسه رمان پلیسی – اجتماعی منتشر کرد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۴۹۵۷

انتشارات مدرسه رمان پلیسی – اجتماعی منتشر کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی و امور رسانه‌ای انتشارات مدرسه، رمان «هفت دقیقه به شلیک» دو روایت از دو ماجرا است که همزمان با هم پیش می‌روند. اما در طول خواندن داستان با زندگی سه نفر آشنا می‌شوید. عماد، دختر خبرنگار و صاحب کیف مردانه.

داستان در مورد پسری به نام عماد است. پدر عماد صندوقدار شرکتی بوده که به دلیل مشکلات مالی در زندان به سر می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عماد به خاطر مشکلات مالی می‌خواهد به مادرش کمک کند تا او بتواند زندگی‌اش را سر و سامان دهد. از آنجایی که مادر نمی‌تواند او را از این کار منصرف کند، سبزه می‌کارد تا شب عید پسر آنها را بفروشد. در یکی از روزها کیف پول مردانه‌ای روی بساط پسر سبزه‌فروش جا می‌ماند و همین ماجرا پای پلیس را می‌کشد وسط. دختری خبرنگار هم که آمده برای روزنامه‌شان گزارش تهیه کند، وارد ماجرا می‌شود...

کتاب «هفت دقیقه به شلیک» با ۱۰ فصل در ۱۶۰ صفحه در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

کد خبر 4862735 محمد آسیابانی

منبع: مهر

کلیدواژه: انتشارات مدرسه بازار نشر کتاب و کتابخوانی رایزنی فرهنگی ادبیات ترجمه گردشگری انقلاب اسلامی ایران نمایشگاه کتاب تهران نقد کتاب ادبیات جهان بازار نشر مد و لباس میراث فرهنگی نشر نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۴۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات نجات نفس‌گیر در سیل عربستان؛ مهارت این جوان ستودنی است! | فیلم

کاربران شبکه‌های اجتماعی ویدئویی را منتشر کرده‌اند که شهامت و جسارت یک مرد جوان سعودی را در نجات ۴ تن دیگر که در سیل وادی الجعبه در این کشور گرفتار شده بودند، نشان می‌دهد.

به گزارش فرارو، یک مرد جوان که گفته می‌شود عایض الاکلبی نام دارد، با راندن یک لودر و نفوذ به سیلاب وادی الجعبه در شهر بیشه عربستان موفق به نجات این ۴ مرد جوان گرفتار شده است.

در ویدئوی منتشر شده از این اتفاق، یک لودر در وسط آب‌های شدید سیلاب ظاهر می‌شود، سپس دو نفر دیگر توانستند ۴ جوان را که در سیل گیر کرده بودند، نجات دهند.

کاربران شبکه‌های اجتماعی در عربستان سعودی عملیات نجات را که آن را قهرمانانه توصیف کردند، ستودند و به این ویدیو واکنش نشان دادند و از اقدام این شهروند سعودی تمجید کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • تقویت کننده موی مردانه
  • تاثیر سامانه بارشی تا روز شنبه در خوزستان
  • مشکلات اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی حل می شود
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • دعوای مجلس و دولت بالا گرفت؛ ماجرا چیست؟
  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • آخر هفته‌ای بارانی در انتظار خوزستان
  • عملیات نجات نفس‌گیر در سیل عربستان؛ مهارت این جوان ستودنی است! | فیلم
  • دردسر جدید بارسلونا: ویتور روکه قربانی مسائل مالی می‌شود؟