Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-04-27@00:53:45 GMT

شرکت ملی نفت لیبی دست به دامان آمریکا شد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۵۰۱۴

شرکت ملی نفت لیبی دست به دامان آمریکا شد

رئیس شرکت ملی نفت لیبی اعلام کرد که این شرکت به رهبری آمریکا برای کمک به پایان اختلال در صادرات نفت لیبی نیاز دارد.

به گزارش روزنامه لیبیا هرالد، مصطفی صنع‌الله، رئیس شرکت ملی نفت لیبی، در دیدار با ریچارد نورلند، سفیر آمریکا در تونس، خواستار دخالت فوری آمریکا برای پایان اختلال در صادرات نفت لیبی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام شرکت ملی نفت لیبی، در دیدار یادشده، دو طرف درباره پیامدهای اقتصادی و بشردوستانه حملات اخیر به بندرگاه شهر طرابلس، پایتخت لیبی و همچنین اختلال در صادرات نفت این کشور، گفت‌وگو کردند.

صنع‌الله گفت: رویدادهای چند روز و چند هفته گذشته به معنای آن است که اقتصاد لیبی در حال ورود به بحران است و مردم بیشتری رنج می‌برند.

وی گفت: حمله‌های اخیر به بندرگاه طرابلس، غیرقابل قبول است؛ به دلیل رفتارهای کسانی که می‌خواهند لیبی را چند تکه کنند، بیمارستان‌ها، مدارس و خدمات عمومی با کمبود برق و سوخت روبه‌رو هستند.

منبع: شانا

کلیدواژه: لیبی صادرات نفت ایالات متحده آمریکا شرکت ملی نفت لیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۵۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در خلیج‌فارس

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان هواشناسی در پی تشدید وزش باد و افزایش ارتفاع موج از امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) تا بعد از ظهر یکشنبه در خلیج فارس هشدار هواشناسی دریایی سطح زرد صادر کرد.

وزش باد با بیشینه سرعت (۲۴ نات) و افزایش ارتفاع موج در مناطق ساحلی و دور از ساحل بین یک تا ۱.۵ متر به‌ویژه در ساعات صبح تا بعدازظهر، از جمله مخاطرات این سامانه خواهد بود. تشدید وزش باد و افزایش ارتفاع موج در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان هرمزگان و در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز رخ خواهد داد.

این سامانه اثراتی از قبیل اختلال در ترددهای دریایی شناورهای سبک، احتمال اختلال در تردد شناورهای مسافربری و احتمال پاره شدن تورهای صیادی و آسیب به قفس‌های پرورش ماهی را به همراه خواهد داشت.

از این رو به اجتناب از ترددهای دریایی به‌ویژه تردد شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی در مناطق تحت تأثیر، ممنوعیت شنا و اتخاذ تمهیدات لازم جهت فعالیت‌های ساحلی و فراساحل همچنین سکوهای نفتی و آماده‌باش برای مواجهه با خسارت احتمالی توصیه می‌شود.

کد خبر 6088031 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • جنگ جهانی نفت؛ بایدن در تنگنای تحریم‌ها، قیمت‌ها و انتخابات
  • چه کسانی باید جراحی برداشتن لوزه را انجام دهند؟
  • نقش بی‌اهمیت تحریم‌های تازه آمریکا در معادلات ایران
  • صادرات خدمات فنی و مهندسی با هدف خنثی‌سازی تحریم‌ها افزایش یافت
  • شرکت ۲۷ واحد تولیدی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • روایت رهبر انقلاب از توصیه‌‌ها به ایشان برای پذیرش خواسته‌های آمریکا
  • وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در خلیج‌فارس
  • ببینید | آسمان سرخ لیبی
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • بی‌اعتنایی بازار نفت به اقدامات آمریکا علیه صادرات نفت ایران