Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: تمام ادارات و ارگان‌ها از اعزام افراد به سفرهای زیارتی یا اردوهای تفریحی و ورزشی خودداری کنند. ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از فیروزکوه، مهدی یوسفی جمارانی در جمع خبرنگاران با اشاره به شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: براساس مصوبات قرار شد شهرداری نسبت به ضدعفونی کردن تأسیسات شهری، تاکسی‌های درون شهری، بیرون شهری و مراکز عمومی اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: همه فعالیت‌های ورزشی و اماکن ورزشی در رشته‌هایی که عمومی هستند از جمله مسابقات فوتبال و فوتسال تا پایان هفته جاری تعطیل است و شهرداری نیز مکلف است از برگزاری بازار روز تا اطلاع ثانوی اجتناب کند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه همچنین افزود: براساس مصوبه ستاد پیشگیری برگزاری هرگونه کنسرت، همایش، اجتماعات و برنامه‌های عمومی تا اطلاع ثانوی در این شهرستان لغو شده است.

لغو تمامی مسابقات ورزشی دانشجویان به دلیل شیوع ویروس کرونانامه شورای شهر تهران به حناچی برای لغو موقت "طرح ترافیک" و "طرح کاهش"

یوسفی جمارانی سپس با بیان اینکه تمام ادارات و ارگان‌ها از اعزام افراد به سفرهای زیارتی یا اردوهای تفریحی و ورزشی خودداری کنند گفت: مقرر شده است ادارات شهرستان نیز با کارکنانی که فرزند دانش‌آموز دارند با نظر مساعد نسبت به اعطای مرخصی اقدام کنند.

وی ادامه داد: همچنین بانک‌ها موظف شدند تا از ماده‌های ضد عفونی‌کننده برای کارمندان و مشتریان استفاده کنند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه در پایان خاطرنشان کرد: مصوب شد تا ادارات رابطان بهداشتی خود را به شبکه بهداشت و درمان به منظور دریافت توصیه‌های آموزشی و بسته‌های بهداشتی معرفی کنند.

انتهای پیام/ 220/ح

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۵۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ علی اکبر درویشی فرمانده انتظامی نوشهر با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی دریافت گزارش مبنی بر فعالیت تعدادی از افراد جوان در قالب شرکت هرمی در منزلی در شهرستان نوشهر، با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله پیگیری آن در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات میدانی و اطمینان از صحت و سقم خبر با هماهنگی مقام قضایی وارد منزل مورد نظر شده و در بازرسی از آن تعدادی مدارک و مستندات مربوط به شرکت‌های هرمی را کشف کردند.

سرهنگ درویشی بیان کرد: در این رابطه ۲۲ جوان که از اعضای باند شرکت هرمی بودند دستگیر شدند و به صراحت به فعالیت و عضویت غیر قانونی خود با سرمایه ۲ میلیاردی و همچنین عضوگیری و افزایش زیر شاخه در سیستم شرکت هرمی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده و از آن جا با قرار وثیقه قانونی روانه زندان شدند.

سرهنگ علی اکبر درویشی از شهروندان خواست: ضمن عدم توجه به درخواست‌های افراد در سایت‌های فضای مجازی در ارتباط با اشتغال زایی و سایر موارد، هرگونه فعالیت افراد سود جو را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ خبر بدهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند
  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود