Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: باتوجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر وقوع سیلاب در استان، یکهزارو ۳۱ امدادگر جمعیت هلال احمر لرستان در حالت آماده باش کامل هستند.

صارم رضایی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هیچگونه مشکلی در خصوص توزیع اقلام امدادی و غذایی در لرستان وجود ندارد و دپوی اقلام امدادی صورت گرفته و در زمان بحران توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۲ فروند بالگرد در استان آماده باش بوده و سه فروند دیگر از استان های معین برای امدادرسانی اعلام آمادگی کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: باتوجه به هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع سیل در لرستان، نیروها و امکانات پنج استان معین اصفهان، همدان، کردستان، هرمزگان و مرکزی به لرستان اعزام شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی لرستان گفت: براساس نقشه‌های هواشناسی بارش‌های هفته جاری استان، به اندازه بارش‌های فروردین ماه گذشته است.

زینب اکبری با اشاره به فعالیت سامانه بارشی قوی تا ظهر و بعدازظهر روز چهارشنبه افزود: فعالیت این سامانه برای تمام نقاط استان موجب بارندگی، کاهش دما، وزش بادهای لحظه‌ای شدید شده و برای مناطق مستعد احتمال رخداد صاعقه و تگرگ پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: به دنبال فعالیت این سامانه بارشی از سه شنبه شب برای مناطق سردسیر استان و ارتفاعات بارش برف را خواهیم داشت و این سامانه بارشی در ۲ بازه زمانی بامداد سه شنبه تا اواسط روز سه شنبه و از سه شنبه شب تا ظهر چهارشنبه از فعالیت بیشتری برخوردار است./ ایرنا

بیشتر بخوانید:

سمنانی ها در انتظار بارش 30 میلیمتری در 3 ساعت/ خطر سیلاب در استان

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر لرستان سه شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۵۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای ابری و بارانی در لرستان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛کارشناس هواشناسی استان لرستان گفت:برای فردا بعد ازظهر علاوه بر  افزایش پوشش ابر و سرعت وزش باد در برخی مناطق احتمال بارش خفیف و پراکنده خواهیم داشت.
بهمن محمدی مقدم افزود:از بعداز ظهر روز سه شنبه سامانه بارشی جدید وارد منطقه می شود که این سامانه تا روزهای پایانی هفته بر روی آسمان استان فعال خواهد بود .
 کارشناس هواشناسی لرستان گفت:در این مدت برای مناطق مختلف استان بارش باران رعد و برق و افزایش سرعت وزش باد تا بازه شدید و شدیدلحظه ای پیش بینی می شود.
در ۲۴ ساعت گذشته پلدختر با دمای ۳۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و الشنر با ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و سردترین شهر‌های استان بودند.



کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «مردم‌محور بودن» اساس و پایه فعالیت در جمعیت هلال‌احمر است
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • روحیه داوطلبی برآمده از اراده انسانی است
  • احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌ها در کرمان
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • آماده‌باش دستگاه‌ها برای بارش‌های پیش رو
  • هوای ابری و بارانی در لرستان
  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان
  • مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر است
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد