Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: اماکن ورزشی استان ایلام دراختیار ستادبحران قرار خواهد گرفت.

«مظفر علی شائی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام باتوجه به اطلاعیه سازمان هواشناسی و مدیریت بحران استان و احتمال وقوع سیل، اماکن سرپوشیده ورزشی جهت اسکان اضطراری در اختیار ستاد بحران قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: ادارات ورزش وجوانان شهرستانهای تابعه آمادگی کامل جهت همکاری و در اختیار گذاشتن سالن ها و اماکن ورزشی شهرستان جهت اسکان اسکان اضطراری در اختیار ستاد بحران قرار می یرد.

 

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و به تبعیت از دستورالعمل های وزارتی و همچنین همراهی این اداره کل با تصمیم های ستاد بحران استان، تمام فعالیت های ورزشی استان شامل فعالیت باشگاه های دولتی و خصوصی، مسابقات، همایش ها، گردهمایی، دوره ها و سایر فعالیت های ورزشی تا پایان هفته جاری تعطیل اعلام شده است.

 

علی شائی در پایان گفت: این تعطیلی شامل بخش اداری و سازمانی نیست و بخش اداری این اداره کل روال عادی به فعالیت اداری و سازمانی خود ادامه می دهد.

 

 

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: سالن ورزشی مسابقات ورزشی ورزشی بحران قرار ستاد بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۵۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش آمادگی استان یزد برای آمادگی در سامانه جدید بارشی

جانشین ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران استان یزد گفت: تمهیدات لازم برای شرایط آب و هوایی پیش رو در استان یزد اندیشیده شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمدجواد ابوالحسینی اظهار کرد: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی برای شهرستان‌های استان یزد، ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران استان تشکیل شد.

وی افزود: مصوب شد همشهریان از کوهنوردی خودداری کنند و از تردد در نزدیکی روخانه‌ها ومسیل‌ها جلوگیری شود.

جانشین ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران استان یزد گفت: همشهریان از تردد در فضاهای عمومی و تفرجگاهی تا پایان مخاطره بپرهیزند، همچنین آماده‌باش شهرداران و دهیاران و دستگاه‌های امدادرسان از دیگر مصوبات بود.

وی خاطرنشان کرد: همشهریان از سفرهای غیر ضرور پرهیز کنند و پرهیز از چرای دام را نیز مد نظر قرار دهند.

جانشین ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران استان یزد افزود: مقرر شده تا آب منطقه‌ای با همکاری دهیاری‌ها پاکسازی مسیل‌ها و رودخانه‌ها در نیز در برنامه داشته باشد.

کد خبر 749873

دیگر خبرها

  • افزایش آمادگی استان یزد برای آمادگی در سامانه جدید بارشی
  • آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری
  •  تقویت زیرساخت‌های مرز بین المللی خسروی در دستور کار استانداری
  • مراحل راه اندازی ابتدایی سامانه املاک و اسکان آغاز شده است
  • اولین اجلاسیه استانی روایت پیشرفت در ایلام برگزار می‌شود
  • ورزش باید مثل دارو تجویز شود
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • فعال کردن گشت پیشگیری از غرق شدگی در استان ایلام
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود