Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@00:13:53 GMT

مردم از مسافرت‌های غیرضرور پرهیز کنند

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۵۶۶۱

مردم از مسافرت‌های غیرضرور پرهیز کنند

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل گفت: مردم استان توجه داشته باشند با تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها اقدام به مسافرت نکنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز ندایی قبل از ظهر امروز در نشست جلسه آموزش کنترل و پیشگیری از کرونا ویروس ویژه روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه که در سالن شهید رجایی استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: با تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها متأسفانه تعدادی از مردم استان اقدام به سفرهای داخل و خارج استان می‌کنند که برای جلوگیری از شیوع بیماری باید به جد از این کار خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق هماهنگی‌های انجام شده، برگزاری هرگونه همایش‌، نمایشگاه‌، جلسات و... در استان اردبیل لغو شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل بیان کرد:مردم عزیز استان توجه داشته باشند با رعایت نکات بهداشتی و توصیه‌های وزارت بهداشت می‌توانند از ابتلا به این بیماری جلوگیری کنند.

ندایی بیان کرد: تنها مرجع و سخنگوی رسمی استان اردبیل در رابطه با کرونا ویروس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل است که اولین اطلاع رسانی از وضیعت بیماری کرونا از طریق صدا و سیمای مرکز اردبیل انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: فعالان فضای مجازی استان توجه جدی داشته باشند که اخبار مربوط به کرونا ویروس را از مراجع رسمی و معتبر خبری دریافت کنند و از ارائه اخبار نادرست و شایعات خودداری کنند.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در فضای مجازی بحث‌ها و مطالبی مطرح می‌شود از قبیل پیشگیری و درمان به‌وسیله طب سنتی که این‌گونه ادعاها بدون اساس علمی و پزشکی بوده و از مردم عزیز استان تقاضا داریم به این‌گونه شایعات توجه نداشته باشند.

نخستین افزود: ماسک برای استفاده عموم و افراد سالم الزامی نیست و در صورت استفاده بعد از تعویض اگر به شکل بهداشتی دفع نشود می‌تواند مشکل‌ساز شود.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: میزان کشندگی کرونا ویروس از آنفولانزا به شدت پایین‌تر بوده و اولین قدم برای پیشگیری از این بیماری حفظ آرامش و رعایت نکات بهداشتی است.

انتهای پیام/3463/120

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل کرونا معاون سیاسی استاندار اردبیل استان اردبیل بیماری کرونا علوم پزشکی بیمارستان خبرگزاری فارس کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۵۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته از داروخانه های پارس آباد

توحید سبزعلیپور در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: به دنبال بازدید از داروخانه های سطح شهرستان پارس آباد مقادیر قابل توجهی داروی قاچاق و تاریخ گذشته کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه پرونده تخلفات این داروخانه ها برای رسیدگی بیشتر به مراجع قضایی ارسال می شود، خاطرشان کرد: ما بر حضور فعال مسئول فنی در داروخانه ها و اطلاع رسانی های مکرر نسبت به اصالت سنجی داروها و فرآورده های سلامت محور در سامانه ثبت و ارزیابی تولیدکنندگان و واردکنندگان محصولات داروییتاکید جدی داریم.

مدیر داروی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در صورت مغایرت اطلاعات سامانه ثبت و ارزیابی تولیدکنندگان و واردکنندگان محصولات دارویی و موجودی فیزیکی داروخانه با قطع سهمیه موضوع در کمیسیون قانونی ماده ۲۰ دانشگاه مطرح خواهد شد.

سبزعلیپور تصریح کرد: انبار دارویی داروخانه ها باید طبق آیین نامه و ضوابط به معاونت غذا و دارو معرفی و تاییدیه های لازم از سوی موسس اخذ شود.

وی ادامه داد: رعایت اصول علمی و فنی در ساخت داروهای ترکیبی و همچنین ارجاع بیمار به پزشک مربوطه ضروری است و در این راستا مدیریت داروی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تمام تلاش خود را برای بررسی های کارشناسی به کار می گیرد.

کد خبر 6094610

دیگر خبرها

  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته
  • کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه
  • کشف ۲۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در مشهد
  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته از داروخانه های پارس آباد
  • کشف و ضبط ۱۲۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در کاشان
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان