Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، علی‌اصغر احمدزاده با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس از لغو تمامی همایش ها و جشنواره های شهرداری ارومیه و سازمانها و مدیریت های تابعه تا آخر اسفندماه خبر داد.
وی گفت: این تصمیم بنا بر مصلحت اندیشی شهردار ارومیه و به دستور وی انجام گرفته  و تمامی واحدهای تابعه شهرداری موظف و ملزم به رعایت آن جهت حفظ سلامتی پرسنل شهرداری و شهروندان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه  گفت: همچنین در تمامی معاونتها، مناطق، سازمانها و مدیریت های تابعه بنا بر تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرداری هرکدام از همکاران که علایم مشکوک و اولیه کرونا ویروس اعم از تب، آبریزش بینی، سوزش گلو و ریه ها و سایر علایم مرتبط را داشته باشند، مدیران قسمت ها موظف به ارائه مرخصی هستند و باید این همکاران شناسایی و از حضور آنها در محیط اداری تا بهبود علائم جلوگیری شود.

48

وی ادامه داد: بنابر تصمیمات اتخاذ شده تمامی ناوگان اتوبوس شهری در ارومیه روزانه دو بار به طور کلی ضدعفونی می شوند تا از شیوع احتمالی کرونا جلوگیری شود.

احمدزاده تصریح کرد: شهرداری ارومیه تصمیم گرفته است در تمامی نقاط شهر، بنرهای هشداردهنده و آگاهی بخش در رابطه با این بیماری را جهت تنویرافکارعمومی نصب کند که از امروز نصب این بنرها آغاز شده است.

وی تأکید کرد: همچنین شهرداری ارومیه نسبت به طراحی پوسترها و بنرهای اطلاع رسانی در خصوص کرونا در فضای مجازی اقدام می کند و تهیه تیزر و کلیپ جهت پیشگیری از این بیماری را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه یادآور شد: بنا بر دستور شهردار ارومیه از این پس از قبول نامه های مکتوب و دستی در سیستم اداری جلوگیری و تمامی امورات بایستی از طریق اتوماسیون در تمامی واحدهای تابعه بین شهروندان و سیستم اداری و بین واحدها با یکدیگر انجام گیرد.

کد خبر 1356988

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی شهرداری ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۵۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی پروژه پارک مشاهیر در زمینی به مساحت ۲۲ هکتار آغاز شده است، همچنین پروژه توسعه فضای سبز شامل پارک بیشه خزایی (پارک سه‌راه نظر) و مرکز محله حسین آباد در دستور کار شهرداری این منطقه قرار دارد.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی سال گذشته اظهار کرد: در سال گذشته بیشتر اقدامات که از طرف شهرداری و شورای اسلامی شهر اصفهان تعریف شده بود، توسط شهرداری انجام شد؛ در این راستا ۹۵ درصد از بودجه مصوب منجر به اقدامات عمرانی، فرهنگی و خدمات شهری در منطقه ۵ شهرداری شده است.

وی افزود: بودجه سال جاری ۱,۸۰۰ میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته حدود ۴۰ درصد افزایش داشته و در این راستا اقداماتی در حوزه طراحی در دستور کار شهرداری گرفته شده است.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: عملیات اجرایی پروژه پارک مشاهیر شهر اصفهان در زمینی به مساحت ۲۲ هکتار آغاز شده است، همچنین پروژه توسعه فضای سبز شامل پارک بیشه خزایی (پارک سه راه نظر) و مرکز محله حسین آباد در دستور کار قرار دارد.

کارگر اظهار کرد: در این زمینه همچنین پروژه رفع گلوگاه‌ها، آزادسازی‌ها و اقدامات مربوطه انجام خواهد شد.

کد خبر 748495

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • واگذاری تمامی امور مرتبط با سرویس مدارس به شهرداری شیراز
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • آماده‌باش اردستان در پایان هفته/ مرخصی‌ها لغو شد
  • جذب مربی‌های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • جذب نیرو مربی های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • آموزش علوم پزشکی از کلاس درس تا عرصه
  • پایان همایش «حکمت مطهر» با موضوع استان مطهری و مسائل جوانان
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن