Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@22:55:47 GMT

توزیع ۱۰۰ هزار ماسک میان شهروندان قمی

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۵۸۲۲

توزیع ۱۰۰ هزار ماسک میان شهروندان قمی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،محمد گل‌فشان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر قم گفت:هلال‌احمر بسته‌های ۱۰۰ هزارتایی ماسک سفارش داده که به‌محض دریافت محموله،این بسته‌ها در داروخانه هلال‌احمر بین شهروندان توزیع می‌شود.

 مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر قم بابیان این‌که ماسک‌ها به‌منظور ایمن‌سازی بیشتر مردم در مواجهه و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا توزیع می‌شود، تاکید کرد: به‌هیچ‌وجه محموله‌های رسیده در انبار نمی‌ماند، بلکه بلافاصله میان شهروندان در حال توزیع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل فشان  یادآورشد: با توجه به افزایش تقاضای ماسک، درخواست‌ها برای تامین این کالا کمی با تاخیر مواجه می‌شود، ۳۰۰ هزار ماسک از استان تهران درخواست شده است و امیدواریم در روز‌های آینده وارد قم شود.

ماسک سه لایه در داروخانه جمعیت هلال‌احمر استان هم‌اکنون موجود است و داروخانه موظف است باقیمت ۵۰۰ تومان ماسک‌ها را در اختیار عموم همشهریان قرار دهد.

همشهریان همه‌روزه تا ساعت ۲۱ می‌توانند جهت دریافت ماسک به داروخانه جمعیت هلال‌احمر استان مراجعه کنند.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند.

با افزایش موارد فوتی و ابتلای به بیماری کرونا در قم چند تن از مراجع تقلید با صدور پیام‌های ویدئوی، عمل به توصیه‌های پزشکی ازجمله عدم حضور در اجتماعات را حجت شرعی خوانده و خواستار رعایت آن از سوی شهروندان شدند.

بیماری کرونا ازنظر ابتلا و میزان و شدت تلفات، خطرناک‌تر از آنفولانزا نیست؛ بنابراین مردم جای برای ترس و وحشت مردم نیست و شهروندان تنها باید مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی را جدی بگیرند؛ استفاده از ماسک، پرهیز از روبوسی و دست دادن و سایر مواردی که در این خصوص توصیه‌شده است، بیش‌ازپیش مورد تاکید کارشناسان است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماسک شهروندان قمی جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۵۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر لحظه پیدا شدن یسنا از دریچه دوربین نصب شده روی کایت هلال احمر

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان کایت سوار داوطلب هلال احمر یسنا را پس از پنج روز مفقودی در مزارع کلزا پیدا کرده بود.

یسنا دختر بچه چهارساله اهل روستای یلی بدراق شهرستان کلاله از یکشنبه ۹ اردیبهشت، هنگامی که مادرش مشغول کار در زمین کشاورزی بود مفقود شده بود عصر پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت پس از پنج روز جستجو پیدا شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • ربایندگان «یسنا» حرفه‌ای بودند
  • ربایندگان «یسنا» حرفه‌ای عمل کرده بودند | او را با نامردی رها کردند
  • ربایندگان «یسنا» حرفه‌ای بودند | در کمال نامردی او را در میان کلزاها رها کرده بودند
  • فیلم/ لحظه پیدا شدن یسنا از دریچه دوربین کایت هلال‌احمر
  • تعداد خانه های هلال زنجان به ۲۴۸ باب رسید
  • لحظه پیدا شدن یسنا از دریچه دوربین کایت هلال احمر
  • (ویدئو) لحظه یافتن «یسنا» از دید کایت‌سوار هلال احمر
  • تصاویر لحظه پیدا شدن یسنا از دریچه دوربین نصب شده روی کایت هلال احمر
  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم