Web Analytics Made Easy - Statcounter

رامین ربیعی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: استان البرز قطب صنعتی تولید مواد آرایشی و بهداشتی و ضد عفونی کننده است و بیش از یکصد واحد در این زمینه فعالیت دارند.

وی افزود: طبق دستور وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت در این چند روز نشست های زیادی برگزار شده و  پیگیر این هستیم که محصولات تولید شده به دست مصرف کننده واقعی برسد و خارج از بحث واسطه گری باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ربیعی با اشاره به نشست های سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز با تولیدکننده های مواد بهداشتی و ضد عفونی کننده در این استان گفت: مشکلات واحدها را اخذ کردیم. مهمترین مشکل آنها بحث الکل بود و دیروز با رایزنی های انجام شده با وزیر و معاون وزیر صنعت مشکل حل و به واحدها اعلام شده که به مقدار نیاز الکل در دسترس است و مشکلی از این حیث وجود ندارد.

وی گفت: نظارت های خوبی هم روی بازار هم با هماهنگی اداره کل بازرسی شروع و بر این مساله تمرکز شده که بر تمام واحدها از تولید تا عرضه نظارت اعمال شود و مشکلی از این حیث وجود نخواهد داشت.

ربیعی افزود: ازیکصد واحد تولید لوازم آرایشی بهداشتی البرز، ۱۰ واحد شاخص هستند که نیاز کل ایران  و کشورهای همسایه را هم می توانند تامین کنند. این واحدها با ظرفیت کامل، روزانه ۲۰۰ تن می توانند مواد ضد عفونی کننده تولید کنند.

وی  همچنین با اشاره به احداث واحدهای جدیدی با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان البرز گفت: ۶۵ مجوز جدید از سوی و زارت بهداشت با هماهنگی ما صادر شده که وارد مدار می شوند و از نظر خط تولید و میزان آن مشکلی وجود ندارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان البرز الکل سازمان صنعت معدن و تجارت صنعت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۶۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای ۴۹۷ واحد اقتصادی استان مرکزی ظرف دو سال

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۲۲۳ واحد اقتصادی و در سال گذشته ۴۹۷ واحد اقتصادی با اشتغال نزدیک به دو هزار نفر به مدار تولید برگشتند.

فرزاد مخلص الائمه ۱۱ اردیبهشت در جشنواره امتنان استان مرکزی(تجلیل از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه) اظهار کرد: با توجه به اینکه تولید جزو لاینفک نظام کارگری است، دولت سیزدهم در تلاش است فرمان رهبری که در قالب نامگذاری سال عنوان می‌شود را به شایستگی پیاده کند و در این حوزه به خوبی عملکرده است.

وی با بیان اینکه استان مرکزی استانی کارگری است، افزود: بیش از ۶۰ درصد بیمه شدگان اجباری استان مرکزی، کارگران هستند.

استاندار مرکزی اظهار کرد: در سنوات گذشته برخی شهرستان های استان با مشکل بیکاری مواجه بودند که امروز با توجه به اقدامات صورت گرفته این چالش، به معضل کمبود نیرو تبدیل شده است.

مخلص‌الائمه ادامه داد: در سنوات گذشته برخی واحدهای تولیدی استان مشکلاتی داشتند ولی خوشبختانه اکنون وضعیت استان در حوزه کار و تولید در یک ثبات مبتنی بر امنیت قرار دارد.

استاندار مرکزی گفت: نرخ بیکاری در  استان کاهش قابل توجه و مشارکت اقتصادی افزایش داشته است که نشان از موفقیت جامعه کار و تولید در این عرصه دارد.

مخلص‌الائمه تاکید کرد: سال گذشته نسبت به سال ماقبل آن، تعداد واحدهای دارای حقوق معوق ۵۰ درصد کاهش یافت. در سال گذشته ۵۵۰ مصوبه در حوزه های مختلف بانکی، تامین اجتماعی، گمرک و ... در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اجرایی و پیگیری شده است.

وی تاکید کرد: در حوزه واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل مشکل حادی در استان وجود ندارد.

مخلص‌الائمه اضافه کرد: در نهضت ملی مسکن در شهر اراک حدود ۱۰ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است و این در حالی است که در پروژه مسکن مهر اراک که به عنوان بزرگترین پروژه مسکن وقت مطرح بود، ۱۴۰۰ واحد مسکونی ساخته شد.

وی اظهار داشت: متاسفانه این استان با کمبود نیروی کار به ویژه نیروی متخصص در حوزه ساخت مسکن مواجه است که این امر سبب ایجاد چالش در این حوزه شده است.

به گزارش ایسنا در این نشست واحدهای تولیدی، کارگران و گروه های کار نمونه تجلیل شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عزم جدی برای فعال شدن واحدهای تعطیل/لزوم تامین امنیت شغلی کارگران
  • خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • احیای ۴۹۷ واحد اقتصادی استان مرکزی ظرف دو سال
  • چرخ اقتصاد و تولید کشور با دست‌های توانمند کارگران می‌چرخد
  • اولویت تامین انرژی با صنایعی دارای حداکثر بهره‌وری در روند مصرف است
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲