Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@03:29:47 GMT

دیدار اسکوچیچ با شوکر

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۶۷۰۱

دیدار اسکوچیچ با شوکر

سرمربی تیم ملی ایران با رئیس فدراسیون فوتبال کرواسی دیدار کرد. ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران که با داور شوکر، رئیس فدراسیون کرواسی ارتباط نزدیکی دارد، با حضور در فدراسیون فوتبال این کشور با شوکر دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شوکر در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای اسکوچیچ در جایگاه سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران، اظهار امیدواری کرد ارتباطات و همکاری‌های دو کشور ایران و کروواسی در سطوح فدراسیون ها تقویت شود.

استاداسدی: وقتی اسکوچیچ سرمربی تیم ملی شد، خودش هم به این انتخاب شک کرد!

اسکوچیچ همچنین یادبود فدراسیون فوتبال ایران را به داور شوکر هدیه داد و نشان یادبود فدراسیون فوتبال کرواسی را از رئیس فدراسیون فوتبال این کشور دریافت کرد.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال فدراسیون فوتبال کرواسی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون فوتبال کرواسی فوتبال فدراسیون فوتبال کرواسی دراگان اسکوچیچ فدراسیون فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۶۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: نصرالله گرگزن، هوادار منتسب به باشگاه سپاهان به دلیل رفتار توهین آمیز در جریان بازی مقابل پرسپولیس، و اینکه اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می‌شود، نامبرده به مدت ۱۰ سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

منبع: تسنیم

tags # سپاهان سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!
  • واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان
  • حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران
  • دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن و نساجی