Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم ۵ شهر خراسان شمالی در مجلس گفت: شورای نگهبان تعدادی از اصولگرایان و تعدادی از اصلاح طلبان را رد صلاحیت کرد و اعتقادم این است که شورای نگهبان به هیچ عنوان در این انتخابات به صورت جناحی عمل نکرد.

علی قربانی اظهار داشت: هیچ گونه شکایتی نسبت به برگزاری انتخابات و نتایج نداشته و نخواهم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تمام تلاش خود را کردیم٬ تصریح کرد: علی‌رغم تمام تلاش‌های اخیر ارکان کشور و مسئولین٬، اما باز هم مشارکت نسبت به دوره قبلی کاهش داشت و به نوعی شرایط بد اقتصادی عامل این مهم بود.

قربانی خطاب به منتخبین مردم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کسانی که به عنوان منتخب مردم در انتخابات اخیر شناخته شدند می‌بایست در راستای بهبود شرایط اقتصادی کشور گام بردارند و در این بین از هر کمکی که از دست نمایندگان قبلی بر می‌آید، ما حاضر به همکاری با آن‌ها هستیم.

نماینده مردم ۵ شهر استان در مجلس شورای اسلامی هدف والای دولت و مجلس را بهبود شرایط کشور و اقتصاد عنوان کرد و بیان داشت: هدف و مقصود دولت و مجلس تنها باید بهبود شرایط اقتصادی کشور باشد لذا تفاوتی ندارد که چه افرادی و با چه گرایش‌های سیاسی وارد مجلس شده باشند، هرچند که مجلس فعلی مجلس اصلاح طلب نبود و از تمام طیف‌ها در خانه ملت حضور داشتند.

وی در خاتمه با اشاره به عملکرد شورای نگهبان در انتخابات اخیر اضافه کرد: در کلیت جریان٬ شورای محترم نگهبان هم تعدادی از اصولگرایان و هم تعدادی از اصلاح طلبان را رد صلاحیت کرد که در این بین اعتقاد بنده این است که شورای نگهبان به هیچ عنوان در این انتخابات به صورت جناحی عمل نکرده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: نماینده اصلاح طلب مجلس شورای نگهبان انتخابات شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۶۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن حیدری صبح امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه استان خوزستان اظهار کرد: انتخابات مرحله دوم اهمیتی در حد مرحله اول دارد و چه بسا شاید اهمیت آن بیشتر است چون افراد از میان نامزدهای راه یافته، نصف آنها را راهی بهارستان می‌کنند؛ پس انتخابات مرحله دوم بسیار مهم و سرنوشت ساز است.

وی افزود: از همه مردم حوزه‌های انتخابیه «آبادان» و «رامهرمز و رامشیر» دعوت می‌کنم با شور و نشاط خاصی روز جمعه در انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی شرکت کنند و با آگاهی کامل افراد مورد نظر خود را انتخابات کنند چرا که سرنوشت چهار سال قانونگذاری کشور دست این نمایندگان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

بر این اساس در استان خوزستان، انتخابات برای انتخاب ۲ نماینده از سه نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به دور دوم رفته است.

کد خبر 6097015

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در خراسان رضوی الکترونیکی برگزار نمی‌شود
  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶ مرحله اخذ رای الکترونیک/ نشست رئیسی و استانداران
  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶مرحله اخذ رای الکترونیک/نشست رئیسی با استانداران
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • واکنش به اظهارات حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود | آخرین وضعیت لایحه حجاب | شورای نگهبان به مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایراد گرفت؟
  • سخنگوی شورای نگهبان: لایحه حجاب هنوز کار دارد؛ ایرادات همچنان باقی است /کنایه به روحانی: وقتی تایید می شوید، سطح درک شورا بالاست؟ /تایید تشکیل سازمان «سپند»
  • توضیحات مهم سخنگوی شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب/ تشکیل سازمان «سپند» تأیید شد
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم