Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@04:50:11 GMT

عماد مهاجری و بادامکی هم از نساجی جدا شدند

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۶۹۹۸

عماد مهاجری و بادامکی هم از نساجی جدا شدند

بعد از جدایی رضا مهاجری از تیم نساجی عماد مهاجری مربی بدنساز تیم و هم چنین حسن بادامکی دستیار اول رضا مهاجری هم از تیم نساجی جدا شدند. 

به گزارش "ورزش سه"، دستیاران محمود فکری در تیم نساجی سیروس دین محمدی، حنیف عمران زاده و وحید فاضلی خواهند بود. حنیف عمران زاده و وحید فاضلی دستیاران محمود فکری درتیم خوشه طلایی نیز بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیروس دین محمدی هم پیش از حضور محمود فکری با تیم نساجی قرارداد امضاء کرده بود. هاروت آبراهامیان مربی دروازه بان های نساجی در دوره مربیگری رضا مهاجری کماکان در این تیم حضور خواهد داشت. 

 

تیم نساجی در هفته بیست و یکم بازی ها میهمان تیم ماشین سازی تبریز است. بازی رفت دو تیم با نتیجه مساوی پایان یافته بود. این بازی در حالی برگزار می شود که احد شیخ لاری مربی تیم ماشین سازی هم به خاطر نتایج هفته های اخیر مورد انتقاد قرار گرفته است.

نساجی مازندران رضا مهاجری غلامحسین بادامکی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران رضا مهاجری رضا مهاجری تیم نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۶۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قائمشهر یک سلبریتی جدید دارد

به گزارش "ورزش سه" نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان در یک دیدار جذاب در فولادشهر به مصاف هم رفتند و تیم شمالی موفق شد با دو گل، گاندوها را شکست دهد. در میان بازیکنان این تیم، نقش لوآن پولی برجسته بود. دروازه‌بان برزیلی امروز با عملکرد درخشان خود بار دیگر با کمک خط دفاعی، موفق شد دروازه خود را در طول بازی بسته نگه دارد. لوآن پولی با خروج‌های به موقع و واکنش‌های سریع، تمام ضربات بازیکنان ذوب آهن را دفع کرد.

در این دیدار حدود ۵۰۰ هوادار نساجی در ورزشگاه حضور داشتند و به شدت پولی را برای واکنش‌هایش تشویق کردند. به ویژه در دقایق پایانی بازی که شوت از راه دور بازیکن ذوب آهن با واکنش لوآن و کمک تیرک افقی دروازه تبدیل به گل نشد. بعد از پایان بازی و حضور اعضای تیم نساجی در فرودگاه اصفهان، هواداران این تیم با دروازه‌بان برزیلی عکس یادگاری گرفتند. تعداد این عکس‌ها و سلفی‌ها آنقدر زیاد بود، مامورین فرودگاه مجبور به کمک به لوآن برای رسیدن به گیت‌های پرواز شدند.

دیگر خبرها

  • قائمشهر یک سلبریتی جدید دارد
  • ببینید | خلاصه بازی ذوب آهن ۰ - نساجی مازندران ۲
  • خلاصه بازی ذوب آهن و نساجی + فیلم
  • ساعت بازی ذوب آهن- نساجی تغییر کرد
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • درباره شرایط ذوب‌آهن در پایان فصل حرف می‌زنم
  • اعزام ۴۰۰ هوادار نساجی به اصفهان برای حمایت در بازی با ذوب آهن
  • محمد مهاجری به مهدی نصیری: آخر شما را با شاهزاده چکار؟ /یک موی گندیده تاجزاده به همه هیکل شاهزاده کثیف شرف دارد /از این راه برگردید
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس