Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، مهرزاد لطفی، سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در شیراز افزود: برای تشخیص قطعی، آزمایش این افراد به تهران فرستاده می‌شود اما حال این سه نفر خوب است که یکی از آنها تحت مراقبت خانگی قرار دارد و ۲ نفر دیگر بستری هستند.
وی ادامه داد: حدود ۵۰ بیمار دارای علائم عفونت تنفسی نیز در بیمارستان علی اصغر شیراز که برای مقابله با گسترش ویروس کرونا اختصاص یافته هم اینک تحت مراقبت قرار دارند و آزمایش‌های لازم برای مشخص شدن ابتلا یا عدم ابتلای آنها به ویروس کرونا انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او اظهار داشت: با جدی شدن این بیماری ستاد مقابله با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی تشکیل شد و تاکنون تصمیمات درون و برون بخشی زیادی گرفته شده است.
لطفی اضافه کرد: بیماری کرونا یک بیماری ویروسی مانند سایر بیماری‌هاست و جای نگرانی نیست و مرگ و میر آن از آنفولانزای معمولی قبلی بسیار کمتر است اما لازم است که شهروندان حتما یک سری دستورالعمل‌ها از جمله توجه به نظافت شخصی و شست و شوی مرتب دست ها و صورت و خودداری از حضور در مکان‌های عمومی و شلوغ رعایت کنند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار داشت: در بحث توزیع ماسک در بین مراکز درمانی و داروخانه‌ها نیز با توجه به فعال شدن ۲ کارخانه تولید ماسک در شیراز مشکلی نداریم و ماسک به میزان لازم موجود است.
وی گفت: شهروندان شیرازی در صورت مشاهده علایم مشکوک به ابتلا به این بیماری می‌توانند علاوه بر بیمارستان علی اصغر (ع) به درمانگاه‌های بوستان در شهرک گلستان، فاطمه الزهرا (س) در همت جنوبی، درمانگاه سعدی در شهرک سعدی، درمانگاه ابوالفضل (ع) در بولوار نصر، درمانگاه طالقانی در بولوار مدرس و درمانگاه حربن ریاحی در ده پیاله مراجعه کنند.
او افزود: علاوه بر این تمام درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های دولتی و خصوصی هم موظف هستند که این بیماران را پذیرش کنند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی ویروس کرونا تست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۷۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ نفر از اعضای یک خانواده با قارچ مسموم شدند


به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، محمدجواد مرادیان اظهار کرد: اعضای یک خانواده در روستای کوهمره سرخی شیراز بعد از مصرف قارچ دچار علائم تاری دید، لرز، تعریق، تهوع و استفراغ و سردرد شدند.

وی ادامه داد: ۷ نفر از اعضای این خانواده به بیمارستان علی اصغر شیراز و یک کودک نیز به بیمارستان نمازی شیراز مراجعه کرده و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

سم موجود در قارچ‌های خود رو با هیچ یک از روش‌های طبخ شامل پختن، سرخ کردن و یا کباب کردن از بین نمی‌رود، بنابراین توصیه می‌شود شهروندان فقط از قارچ‌هایی که به صورت صنعتی و بهداشتی تولید و در فروشگاه‌های معتبر عرضه می‌شوند، استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • ۸ نفر از اعضای یک خانواده با قارچ مسموم شدند
  • صعود مس رفسنجان در جام حذفی در ضیافت پنالتی‌ها
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • اعلام زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان
  • دستگیری زنی که شوهر خود را با سلاح سرد به قتل رساند
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • برخورد با ۶ پزشک متخلف در اصفهان/ظرفیت LDR بیمارستان‌ها خالی ماند
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل